افتتاح ۴۰۱ پروژه شهری و روستایی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از افتتاح ۴۰۱ پروژه شهری و روستایی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال در دهه فجر سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از افتتاح  ۴۰۱ پروژه شهری و روستایی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال در دهه فجر سال ۹۳ خبر داد.

Gilan0 با پیگیری شرکت توزیع نیروی برق گیلان تعداد ۳۹۹ پروژه شهری برای دهه فجر آماده شده است.طالبی این پروژه‌ها را در زمینه احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتورهای هوایی، زمینی و کمپکت بمنظور برطرف نمودن ضعف برق عنوان کرد که جمعاٌ اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، خاطر نشان  کرد: برق رسانی به ۲ روستا واقع در مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان‌های آستارا و ماسال با اعتباری بیش از ۸۲۳ میلیون ریال در این ایام انجام می‌شود.

وی افزود : در اجرای پروژه‌های تامین برق روستایی حدود یک کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از یک کیلومتر نیز شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برای تامین برق روستاییان احداث شده است  و تعداد ۳۵ خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق در این ایام بهره مند می‌شوند.

لازم بذکر است که کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان طی سرشماری سال ۸۵؛  در پایان سال ۱۳۸۹ برق رسانی شدند.

Share