حمله مجدد نماینده اردبیل به مسئولان استان گیلان:

اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمال‌الدین پیرموذن پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل گفت:اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در روزهای گذشته در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده و به نظر می‌رسد یک جنگ زرگری بین استان‌های اردبیل و گیلان آغاز شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمال‌الدین پیرموذن پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل گفت:اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در روزهای گذشته در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده و به نظر می‌رسد یک جنگ زرگری بین استان‌های اردبیل و گیلان آغاز شده است.

اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده است

۱۳۹۲۰۹۱۷۰۰۰۲۵۸_PhotoAفارس نوشت:نماینده مردم اردبیل، ‌نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد حضور خود در انتخابات مجلس نهم نیز گفت: تنها حزبی که از بنده حمایت کرد مردم‌سالاری بود وگرنه بنده مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده و موفق به کسب آرای مردمی شدم.

پیرموذن ادامه داد: به جای تهدید بنده را در اوایل تطمیع می‌کردند اما به هیچ‌کس نه تنها باجی ندادم بلکه با پایبندی به اصول قانون اساسی سعی کردم از حق مردم دفاع کنم هر چند که گرایش فکری من اصلاح‌طلبی است.

وی عنوان کرد: اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در روزهای گذشته در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده و به نظر می‌رسد یک جنگ زرگری بین استان‌های اردبیل و گیلان آغاز شده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در مورد ابقای فرماندار گرمی در سمت خود در دولت تدبیر و امید گفت: فرماندار گرمی به دلیل آنکه از بستگان موسوی نماینده این شهرستان است در سمت خود باقی مانده و جابجایی فرمانداران نیز از وظایف استاندار است که باید خود او جوابگو باشد.

به گزارش دیارمیرزا  شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان چندی پیش با اشاره به پیگیری‌های استاندار گیلان و مسئولان شهرستانی درخصوص بازپس‌گیری ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل که در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد، گفته بود: با توصیه و پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل این قطعه به اوایل سال ۹۴ موکول شده است که البته به شرط تجهیز امکانات انسانی و ماشین آلات سنگین انجام می‌شود.
گفتنی است پس از اظهارات نسجیده برخی مسئولان اردبیل در خصوص الحاق آستارا به این استان که با واکنش تند نمایندگان گیلان و استاندار مواجه شده بود ,دکتر نجفی با تشکیل شورای اداری در گردنه حیران, خواستار بازپس گیری ۲۰ کیلومتر از راه حوزه استحفاظی گیلان از اردبیل شده و اظهار کرده بود: زمانی برای تبدیل اداره راه اردبیل به اداره کل ۲۰ کیلومتر از راه گردنه حیران در اختیار استان همجوار قرار گرفت اما هم اکنون باید این راه در اختیار راه و شهرسازی گیلان قرار گیرد.
نماینده مردم اردبیل درحالی از بوجود امدن یک جنگ زرگری بین گیلان و اردبیل خبر می دهد که خود مسئولان اردبیل آغاز کننده این جنگ به اصطلاح زرگری بوده اند و با اظهارات نسنجیده ی خود در حال ایجاد تنس هستند و سعی دارند کم کاری های خود را با ایجاد هیاهو از چشمان مردم دور نگاه دارند .
هم اکنون مردم حیران برای کارهای اداری این حوزه در رنجند و همانطور که استاندار گیلان اعلام کرده است نباید مردم یک شهرستان دو قیم داشته باشند.بنابراین پیگری های مسئولین گیلانی کاملا بحق بوده و نماینده اردبیل بجای استفاده از کلماتی ناشایست و توهم خواندن اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بهتر است به قانون تمکین کند.درحالیکه طبق تقسیمات کشوری این منطقه جزو گیلان است چه لزومی دارد قسمتی از راه این منطقه در اختیار استان همسایه باشد ؟!
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share