جعفرزاده در شورای اداری خشکبیجار

وقتی که نیاز خود را به گوش مدیران ارشد نمی رسانید, نباید از کمبود اعتبارات گلایه کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیران در پیگیری به موقع مصوبات دولت در این منطقه ، عنوان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی نیازسنجی های خود را به گوش مدیران ارشد استان برسانند.

IMG_0232به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیران در پیگیری به موقع مصوبات دولت در این منطقه ، عنوان کرد:  مدیران دستگاههای اجرایی نیازسنجی های خود را به گوش مدیران ارشد استان برسانند.
نماینده ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی امروزدرجلسه ی شورای اداری بخش خشکبیجارکه با حضور مدیران نهادهای مختلف اجرایی این بخش برگزارشد اظهار کرد: ۵۰ درصد از جمعیت استان گیلان در بخشهای مختلف شهرستان رشت متمرکز شده اند و این در حالی است که سایر شهرستانهای استان دارای این تراکم جمعیتی نیستند.

وی با بیان این مطلب که جمعیت ساکن در شهرستان رشت دارای مطالبات خاص خود هستند گفت: به تبع این جمعیت نیاز به امکانات زیر بنایی و رفاهی برای زندگی دارد و مدیران دستگاههای دولتی باید مسئولین استانی را به تخصیص اعتبارات ویژه به بخشهای شهرستان رشت واقف سازند .

وی افزود : بخش خشکبیجار یکی از بخش های محروم شهرستان رشت است و کاستی های این بخش شامل راه روستایی ، آب شرب ، برق ، گاز و … است .

نماینده ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیران بخش خشکبیجار در پیگیری به موقع مصوبات دولت در این منطقه ، عنوان کرد: وقتی که مدیران دستگاههای اجرایی نیازسنجی های خود را به گوش مدیران ارشد استان نرسانند ، نمی توان بر این نکته اعتراض داشته باشند که اعتباراتی به بخش ها تعلق گیرد .

وی تاکید کرد: روستاهای شهرستان رشت برای رفع معضلاتشان نیازمند تعامل بین شوراهای روستاها به عنوان نمایندگان مردم در مناطق و پل ارتباطی آنان با بخشداران ، فرماندار محترم و نماینده ی عالی دولت در استان هستند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان خادمین مردم از حقوق حقه ی آنان در زمینه ی تخصیص اعتبارات از سوی دولت دفاع خواهند کرد .
IMG_0225

شایان ذکر است جلسه ی شورای اداری بخش خشکبیجار با حضور مدیران نهادهای دولتی بخش خشکبیجار و شهرستان رشت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر به درخواست نماینده مردم شهرستان رشت برگزار شد.
/رشت پرس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share