نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

۳ درصد هزینه فروش دخانیات و نوشابه‌های گازدار صرف توسعه فضاهای ورزشی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس مصوب شد ۳ درصد از هزینه فروش و واردات سیگار٬ توتون٬ دخانیات و نوشابه‌های گازدار برای توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی هزینه شود. جبار کوچکی‌نژاد با یادآوری دستور کار یک‌شنبه (۱۶ آذرماه) کمیسیون آموزش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس مصوب شد ۳ درصد از هزینه فروش و واردات سیگار٬ توتون٬ دخانیات و نوشابه‌های گازدار برای توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی هزینه شود.
kochaki_4625 (9)جبار کوچکی‌نژاد با یادآوری دستور کار یک‌شنبه (۱۶ آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و گفت: امروز محمد فرهادی وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون ‌آموزش مجلس گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های خود ارایه کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس نمایندگان از مواضع صریح وزیر علوم در جلسه رای اعتماد تشکر و قدردانی کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ از حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس در جلسه امروز کمیسیون آموزش خبر داد و افزود: در این جلسه مصوب شد که ۱۰ درصد از افزایش هزینه گاز مشترکان که رقمی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است برای تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد در نظر گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش همچنین مصوب شد ۳ درصد از هزینه فروش و واردات سیگار٬ دخانیات و توتون و نوشابه‌های گازدار برای توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی هزینه شود./خانه ملت

Share