۱۹ آذر اعزام اولین گروه از زائران گیلانی حج عمره از فرودگاه رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد میرزایی راجعونی سرپرست عملیات حج فرودگاه رشت گفت: نخستین گروه از زائران گیلانی حج عمره از روز ۱۹ آذر با یک فروند هواپیمای ایرباس سعودی فرودگاه سردار جنگل را به مقصد مدینه ترک خواهند کرد. وی اظهار کرد: پروازهای حج عمره ۹۳-۹۴ تا ۲۳ خرداد ادامه دارد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد میرزایی راجعونی سرپرست عملیات حج فرودگاه رشت گفت: نخستین گروه از زائران گیلانی حج عمره از روز ۱۹ آذر با یک فروند هواپیمای ایرباس سعودی فرودگاه سردار جنگل را به مقصد مدینه ترک خواهند کرد.
forodgah11وی اظهار کرد: پروازهای حج عمره ۹۳-۹۴ تا ۲۳ خرداد ادامه دارد و در این مدت ۴۸ پرواز رفت و برگشت زائران گیلانی را از جده به رشت و از رشت به مدینه انتقال خواهد داد.
مهندس میرزایی که معاونت عملیات هوانوردی فرودگاه رشت را نیز به عهده دارد افزود: تعدادی از پروازها از جمله پروازها ی برگشت عمره ۹۴ در ماه رمضان و عمره دانشجویی توسط یکی از شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد که در صورت نهایی شدن، اطلاع رسانی می شود.
سرپرست عملیات حج یادآور شد زمان پروازهای حج عمره۹۳-۹۴ از سایت رسمی این اداره کل به آدرس Rasht.airport.ir قابل دسترسی می باشد.

Share