نباید نگاه طایفه ای داشت

حمایت ندیمی از حضور کی‌روش و مربیان خارجی در تیم ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اصل به کارگیری مربی‌های خارجی در تیم‌ملی موافق است تاکید کرد: علم و آگاهی مسئله‌ای است که نباید به آن نگاه قومیتی، نژادی و طایفه‌ای داشت.

قاچاق کالا باعث اخلال در نظم و نظام اقتصادی ایجاد و مشکلات زیادی برای کشور می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اصل به کارگیری مربی‌های خارجی در تیم‌ملی موافق است تاکید کرد: علم و آگاهی مسئله‌ای است که نباید به آن نگاه قومیتی، نژادی و طایفه‌ای داشت. اگر بپذیریم که ایرانی‌ها در تمام زمینه‌ها از همه جهانیان برتر نیست مشکل ما در بکارگیری متخصصین خارجی رفع می‌شود.

nadimi9256 (10)ابوذر ندیمی ، با اشاره به تاثیر مربی‌های خارجی و آگاه به علم ورزش و فوتبال گفت: پیش از انقلاب چند مربی خارجی فوتبال ایران را ساختند، زدراکو رایکوفدر استقلال و مربی آلمانی در پرسپولیس. بنابراین با اصل مسئله یعنی حضور مربی خارجی مخالف نیستم.

نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: چرا پیش از انقلاب را مثال بزنم. والیبال ایران زمانی در جهان درخشید که دو مربی خارجی عهده‌دار هدایت تیم ملی والیبال شد. شاید ما داور، فوتبالیست در سطح جهانی داشته باشیم اما مربی جهانی نداریم، بنابراین باید از مربی‌های تراز اول جهان برای رشد فوتبال کشور استفاده کنیم.

عضو فراکسیون ورزش تاکید کرد: باید قبول کنیم  که واقعیت اقتصاد ورزش و ورزش اجتماعی و ورزش سیاسی ایجاب می‌کند  که با بکارگیری مربی‌ها خارجی مخالف نباشیم اما بر سر نحوه بکارگیری و مبلغ قرار مربی‌های خارجی انتقاد دارم.

وی افزود: ما برای بکارگیری مجدد کی‌روش در تیم ملی، مبلغ قرارداد را افزایش دادیم اما خدمات بیشتری از او نخواستیم. تیم ملی تنها در تیم بزرگسالان خلاصه نمی‌شود و باید کار از پایه انجام شود. تیم نوجوانان، جوانان و امید تیم ملی نیز باید زیر نظر کی‌روش رشد کند و برای مربی‌های داخلی کلاس آموزشی برگزار کند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: خدمات بسیاری را می‌توان متناسب با مبلغ قرار داد کی‌روش از او طلب کرد. تاکید می کنم مخالف حضور مربی خارجی نیستم اما باید خدمات دریافتی از مربی را افزایش دهیم./خانه ملت

 

Share