جبار کوچکی نژاد: خودم از هواداران داماش هستم/ چند کمک مالی به داماش در راه است

به گزارش دیارمیرزا  شنبه روز شلوغی برای باشگاه داماش گیلان بود. پس از جلسه کانون هواداران داماش با مدیریت و عوامل کادر فنی داماش، در شامگاه شنبه نیز هیات مدیره کانون هواداران داماش با جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس جلسه ای برای حل پاره ای از مشکلات هواداران و تیم داماش برگزار […]

به گزارش دیارمیرزا  شنبه روز شلوغی برای باشگاه داماش گیلان بود. پس از جلسه کانون هواداران داماش با مدیریت و عوامل کادر فنی داماش، در شامگاه شنبه نیز هیات مدیره کانون هواداران داماش با جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس جلسه ای برای حل پاره ای از مشکلات هواداران و تیم داماش برگزار نمود.
در این جلسه پس از بیان برخی از مشکلات و خواسته های هواداران توسط اعضای کانون هواداران، کوچکی نژاد با بیان سخنانی دلگرم کننده گفت: بحث فوتبال یک بحث مهم در دنیا است و چه در سیاست و چه در اقتصاد جهان نفوذ نمونده است و طرفداران خاص خودش را دارد. امروزه بعضی از شهرهای دنیا را با نام باشگاهشان می شناسند و در ایران هم در بعضی از شهرها، همینطور است مثلا انزلی را با نام ملوان می شناسند.kochaki nejad
اینکه طرفدارانی داماش دارد که همه جوان هستند و این همه شور و شوق دارند و هم نیتی پاک به همراه دارند مایه خوشحالی و غرور است و ما باید تلاش کنیم که حرکاتی که زیبنده جامعه نیست از هوادارانمان دور شود. شور و اشتیاق خوب است و حرفهای زشت در هر جامعه ای ناپسند است. داماش امروز دو بحث دارد: یکی کمک به هواداران این تیم است و یکی هم مشکلات خود داماش است. من خودم هم از هواداران داماش هستم. تلاش می کنم هرکاری از دست من بر می آید برای داماش انجام دهم.
با توجه به مشکلاتی که برای گروه امیر منصور آریا پیش آمد کسی به این تیم تا مدتها نزدیک نمی شد! ما در این مدت چندین جلسه برگزار کردیم تا بتوانیم به داماش کمک کنیم. اخیرا هم در تهران به همراه آقایان الماس خاله و عابدینی و یک نماینده از گروه امیر منصور آریا و یک اسپانسر قوی جلسه ای انجام دادیم که حاصلش بسیار مثبت بود. طبق این جلسه در کوتاه مدت قرار شد یک کمکی حدود چهارصد میلیون توان به داماش بشود. همچنین توافق گردید تا آقای مه آفرید امیر خسروی مجوزی را امضا کنند تا از بین درآمدهای بلوکه شده ایشان مبلغی در حدود دو میلیارد به باشگاه داماش بدهد و من بعد از امضای این توافق پس از شب های احیا جلسه ای با حضور پنج،شش نماینده گیلان در مجلس که نماینده رودبار هم جزئ شان خواهد بود با جنای آقای اژه ای برگزار می کنیم تا بتوانیم دستور اجرای این توافق را از ایشان بگیریم.
در این جلسه هم در مورد مراکز تولیدی و صنعتی شرکت های امیر منصور آریا که در گیلان هستند و هم باشگاه داماش صحبت خواهیم کرد.تا بتوانیم بخشی از سرمایه ها و شرکت های بلوکه شده را آزاد کنیم تا تیم یک تحرک مالی خوبی داشته باشد و قرار شده بخشی از سهام کارخانه های آزاد شده سهام اش را به داماش واگذار کنند. در استان با بسیاری از مسئولان از جمله مدیرکل محترم اطلاعات و نماینده های قوه قضاییه و استاندار صحبت کردیم که نظر همه در این امر مثبت است و همه می خواهند کمک کنند تا این شرکت ها کارشان را شروع کنند. بدین وسیله هم به اشتغال جوانان کمک خواهد شد و هم مشکل تیم داماش حل می شود.
این حرکت البته با کاری که سال گذشته یک آقایی آمد و همه را به بازی گرفت تفاوت داردو ایشان می خواست چای را در شرق گیلان و فوتبال را در مرکز داشته باشد و نهایت هم سر از زندان درآورد!ما باید بعد از این دقت کنیم و هر کسی که خواست در ورزش ما اسپانسر شود ابتدا از مسئولین اطلاعاتی پیشینه اش را تایید بگیریم، تا کسی دیگر از نام داماش سوء استفاده نکند.
در ضمینه هواداران هم به باشگاه داماش کمک خواهیم کرد تا با همکاری کانون هوادارانشان اقدام به بستن قرارداد با یک بانک برای صدور کارت هوادارای و عضوگیری بنماید. تا وقتی اوضاع داماش در کوتاه مدت خوب نشود ما سعی می کنیم تا به این تیم کمک کنیم و برای بازی با ملوان هم از شهرداری خواهیم خواست تا در اختیار باشگاه داماش اتوبوس برای جابجایی هواداران قرار بدهد.

Share