از صبح امروز آغاز شد

بازدید هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت از ۶ کارخانه تولیدی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیئت رسانه‌ای توسط وزارت صنعت، معادن و تجارت از ۶ واحد تولیدی و صنعتی گیلان در رشت و انزلی بازدید می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیئت رسانه‌ای توسط وزارت صنعت، معادن و تجارت از ۶ واحد تولیدی و صنعتی گیلان در رشت و انزلی بازدید می‌کنند.

13910718000351_PhotoAاین هیئت صبح امروز بازدید خود را از شرکت سرزمین شاد بندر انزلی آغاز کرده و در ادامه از خطوط تولید کارخانه ریسندگی گیلان دیدن می‌کنند.

بازدید از کارخانه ایران پوپلین، شرکت بازیابان، آبفران شمال و… از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت به گیلان است.

شرکت سرزمین شاد بندرانزلی تولید کننده انواع پوشاک با تولید سالانه ۶ میلیون عدد است که با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال ۷۰۰ نفر در زیربنای ۴ هزار متر مربع در منطقه آزاد انزلی فعالیت می‌کند.

ریسندگی گیلان نیز تولیدکننده انواع با ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۱۰۰ تن است که با سرمایه‌گذاری ۳۸۵ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۰ نفر با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در جاده کوچصفهان رشت مستقر بوده و فعالیت دارد.

کارخانه ایران پوپلین نیز تولید کننده نخ و پارچه سیستم پنبه‌ای و الیاف مصنوعی است که با تولید سالانه ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار متر و سرمایه‌گذاری ۴۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰۰ نفر در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۱۶ هزار متر در کیلومتر ۵ جاده تهران مستقر بوده و فعالیت دارد.

همچنین هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های «پینک» تولید کننده نخ و کیسه پلی یروییلن، نخ cf با تولید سالانه ۷۰ هزار تن، کارخانه «بازیابان» تولید کننده پارچه مخمل، رومبلی، فرش ماشینی و نخ فانتزی با تولید سالانه حدود ۴۰۰ هزار تن و نیز شرکت «آبفران شمال» تولید کننده فرش ماشینی با تولید سالانه ۲۴۰ هزار متر در رشت بازدید می‌کنند.

/فارس

Share