رمزگشایی از «جعبه سیاه» نشست لغو شده اصولگرایان

آیا نماینده ولی فقیه یکی از پایه های ولایت نیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئوفی نوشت:روشهای حزبی را به دفاع از منافع نظام قرار دهید تا امید و شادابی در ملت تبلور پیدا کند و برای حفظ آرامش و آرامسازی جامعه از اهانت به مسئولین اجتناب ورزیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد رئوفی عضو شورای هماهنگی مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان بیانیه زیر را در راستای حواشی پس از لغو نشست جمعی از اصولگرایان منتشر کرده است.

رئوفی نوشت:

سلام علیکم
n00054803-bاحتراما پیرو یادداشت مورخه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ در پی روشنگری در خصوص عدم پذیرش دو تن از مدیران استان توسط حضرت آیت الله قربانی که بر اساس عین عبارت بیانیه منتشر شده از سوی آقای کربلایی نوشته شده بود تقدیم آن مدیریت محترم سایت دیارمیرزا شد ولی متعاقب آن از گوشه و کنار به گوش می رسد بعضی از افراد غیر مرتبط ظاهرا بدون هماهنگی با مرتبطین در پاسخ به بیانیه اینجانب یادداشتی را به قیومیت از آقایان اشجری و قنبریان در یکی از سایتها منتشر کردند.که جای بسی تاسف است که مدیران آن سایت مذکور ادعای اصولگرایی و تحت امر ولایت بودن را به دوش می کشند ولی اجازه می دهند بدون بررسی به نماینده محترم رهبر انقلاب در استان و جمعی از فرزندان انقلاب و فرماندهان دفاع مقدس را مورد هتک حرمت و نشر اکاذیب قرار دهند . حالیه لازم دانستم به بخشی از نیروهای نفوذ کرده به اردوگاه اصولگرایی، روشنگری دیگری را جهت تنویر افکار عمومی به عرض مردم شریف رسانده شود.
همانطور که مطلع هستید آقای کربلایی در مورخه ۱۳ آذر ۹۳ (یعنی سه روز قبل از بیانیه اینجانب ) بیانیه ای تحت عنوان « از ضرورت اتحاد اصولگرایان تا اتفاقات مربوط … » در سایت خزرآنلاین منتشر نمود و در فراز آخر بیانیه خود از رسانه ها خواسته تا نسبت به انعکاس آن اقدام نمایند . اینجانب به دلیل طولانی بودن درج صحبتهای ایشان فقط مخاطبین محترم را رجوع به صفحه سه آن که به چند نکته مهم مورد اشاره وی بوده یادداشت خود را به شرح ذیل همراه با پاسخ مجدد که مغلطه گری دیگران را با وصل کردن یادداشت بنده را به این گروه و آن گروه ارتباط دادند و این بار بدلیل عدم فهم مشترک با بعضی ها خیلی شفاف و مستندات آن را بعدها منتشر می نمایم.
۱– در فرمایش ایشان اعلام می دارد ( با درخواست ملاقات با آیت الله قربانی ما خواستیم برویم در خصوص دو مورد با ایشان تبادل نظر داشته باشیم اول مسایل استان و معضلات آن و دوم موضوع انتخابات و وحدتی که باید اصولگرایان داشته باشند و … )
ج: پس مشخص می شود بحث دوم انتخابات بود آن هم حضور یک جریان اصولگرایی، همانطور که مستحضرید ما در سال آینده دو انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی را همزمان داریم چه توجیهی وجود دارد با توجه به این صراحت گویی در جلسه انتخاباتی آن دو عضو همیشگی هیئت نظارت استان در آن جلسه حضور داشته باشند با اینکه از چهار نفری که قرار نبود در ملاقات شرکت داشته باشند ولی این دو عضو مذکور حضور داشتند آیا بهتر نبود این دو عضو محترم با توجه به اعلام جلسه انتخاباتی (طبق بیانیه آقای کربلایی) در جلسه حضور نمی یافتند تا جلسه آن شب به خیر و خوشی برپا می شد و این همه جار و جنجال ایجاد نمی شد چرا خطای خود را توجیه می کنید چرا عذرخواهی در جامعه ما سخت است باز هم توسط دوستان شما بعضی از سایتها را تحریک می کنید اگر در نشست اول حضرت آیت الله قربانی آن دو عضو را می پذیرفتند این هم داد و قال را هوا می کردید ؟ حالیه در آن شب آقای کربلایی که حضور نداشت و با آن همه دلاییل که بنده در بیانیه اول مطرح کردم با زهم در رسانه ها بیان می شود قرار نبود بحث انتخابات پیش کشیده شود آیا ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟
۲– در جای دیگر صفحه سوم صحبتهای آقای کربلایی آمده است ( آقای قنبریان و آقای اشجری دو عضو هیئت نظارت بر انتخابات ما بوده اند پس مشخص است که ما دچار یکسری معضل و مشکل هستیم)
ج: اینجا هم معلوم می شود آقای کربلایی هم بر روی آن دو عضو هیئت نظارت اعلام مشکل و معضل کرده است. آقای کربلایی چرا آن دو عزیز به تذکر شما هم توجه ای نکردند پس چه باید کرد آیا قحط الرجال است ؟ این آقایان هم در جایگاه داوری مرزالطرفین امانتداری در انتخابات داشته باشند. و هم در جلسات انتخاباتی یک گروه شرکت کنند؟ آیا این عزیزی که می داند یک عضو اصلی هیئت نظارت استان در انتخابات آینده را دارا می باشد چطور می خواهد گرایش جانبداری نداشته باشد؟ جالب اینجاست یک بزرگ استانی هم به هر دلیل آنها را نپذیرد چرا دوستان ما برای ادامه ایجاد وحدت قبول نمی کنند باید در فضای مجازی اعلام نمایند چنین و چنان شده انگار که اسلام در خطر افتاده است . این نوع شبه افکنی در تبلیغات روانی برای ایجاد عملیات روانی از بنگاه های سخن پراکنی استفاده می شود تا با ایجاد شایعه و شبهه افکنی یک مجموعه را تضعیف و یا یک کار بزرگی را کوچک جلوه دادن و برعکس یا یک کار کوچک را با واحدهای دروغ پردازی بزرگنمایی کردن است خدا را شکر بنده شاهد تمام ماجرا بودم اگر در راستای ادامه وحدت بفرض مصلحت بود جملاتی در جلوگیری از تنش مطرح شود و شما آقای اشجری برای ایجاد وحدت اعلام می کردید مشکلی پیش نیامد آقایان به جلسه خودتان ادامه دهند، بهتر نبود . با اینکه حضرت آیت الله قربانی در همان شب در بین ۱۰ نفر حتی در حضور سردار علیزاده بیان فرموده بودند این چند نفر از جمله آقای اشجری در جلسه دیگری به حضور بیایند بنده با انها به صورت خصوصی تر مطالبی دارم فرمایش ایشان را خودم شنیدم باور ندارید؟ البته زحمت سردار علیزاده که تلاش زیادی کرده اند که همه را به حضور بپذیرند. نماینده محترم ولی فقیه حتما دلیله قاطع تری داشتند ترجیح دادند شماها را در جلسه دیگری به حضور بپذیرند. آیا ادامه دادن جو سازی ها که عدم پذیرش آنها به انتخابات قبلی بوده و هنوز در سایت مورد نظر شما قلم های ناثواب علیه آنها و بنده ای که فقط شاهد ماجرا بودم و آن را بازگو کردم اینطور درست است؟ هرچند شما باور ندارید با این همه دلیلی که در بیانیه قبلی ذکر کردم در آینده باز هم بنا دارید با دستوری که سایت افراد نفوذ شده آن پروژه خود را دنبال کنید تا بتوانید بعضی ها را خاموش کنید اگر ما خاموش شدنی بودیم هشت سال دفاع مقدس را رها می کردیم. مثل بعضی ها در کنار زن و بچه ها ی ما قرار می گرفتیم با اینکه یادداشت خلاف واقع آن سایت که مطالب منتشر شده ما را مرتبط با هماهنگی افراد فتنه یا حزب مشارکت و یا دهها تهمت دیگر از سوی یکی از دامادهای شما نثار ما شود ؟ هر چند او احساس می کند با بی حرمتی و توهین می تواند وزن خود را بزرگتر نشان دهد ولی بنده وقتی برای پاسخگویی به کوتوله های سیاسی را ندارم و بنا هم ندارم اختلاف سلیقه ما دوستان قدیم را به داخل خانواده محترم آقای کربلایی بکشیم آنهاییکه داماد آقای کربلایی را تحریک به جوابیه نویسی می نمایند عاقل باشند اگر قصد جوابگویی دارید خود را از پشت پرده ها بیرون بیاورید آنوقت شواهد و قرائن مستندات خیلی ها را منتشر خواهیم کرد .
البته در هشت سال دفاع مقدس صدای طبل جنگ به گوش رسید آنجا میان مرد و نامرد معلوم شد.و فرق بین قدرت طلبی و شهادت طلبی مشخص شد یعنی درد دل از درد میزها جدا شد ما که مثل بعضی ها مثل کبک سرمان را در برف قرار نداده ایم تا دشمن بعثی مملکت دین و شرف و ناموس ما را به حراج ببرد اکنون می شنوید چطور ناموس بعضی از شهرهای عراق توسط تکفیری ها به حراج می فروشند ولی باز هم دوستان شما بی حرمتی به فرماندهان دفاع مقدس داشته باشند پس برای شما گویا شده است ان مطالب درج شده سایت نفوذ شده واقعیت ندارد حداقل بپذیرید یادداشت اینجانب که برای سایت دیار میرزا دربرگرفته روشنگری از عین عبارت آقای کربلایی بوده است حالا شما چرا این همه نسبتهای نا روا و بی پایه و اساس را به این و آن می کنید و یا چرا پشتیبانی از سایت می کنید حتی در فضای مجازی و رسانه ای تحمل یک نقد یا تذکر از حزب رقیب شما را ندارید مگر چه شده بود چرا نباید مکانیسمی وجود داشته باشد این نوع جناج بندی جریانی و حزبی که دوست دارند فعال انتخاباتی هم باشند منعی ندارد. ولی نباید در هیئت های نظارت حضور داشته باشند از الان تکلیف آنان باید مشخص شود.
اگر گذری در قانون بعضی از کشورها مطالعه داشته باشیم می بینیم که رسانه ها و فضای مجازی حق ورود به بعضی از حریم ها را به جهت تبیین قانون مدون معین شده است را ندارند . اگر بی حرمتی صورت بگیرد جرم تلقی شده و برای آن رسانه یا فضای مجازی (سایت) بلافاصله پلیس اعمال قانون می نماید. حالا شما انصافا بالاترین مرجع مقام معظم رهبری در استان را هرچه دلتان خواستید عمل کردید آخر من نمی دانم شما دیگر چکاره اید؟ شما روح خیلی از بد اخلاقی ها را سفید کرده اید. باز هم توصیه این حقیر را بشنوید اقایانی که در دفتر شورای نگهبان فعال هستند و یا در آینده مسئولیت های هیئت نظارت بر انتخابات اینده را دارا خواهند بود از حضور در جلسات انتخاباتی پرهیز نمایید و لطفا ما را از جنجال افرینی زائده فکری بعضی ها از شما ها نترسانید و کارتابل فکر تخصصی ما را فعال نکنید تا تک تک شما ها را رصد کنیم . همانطور یکه می دانید ماها در جنگ و بحرانها آزمایش شده ایم و در فیلترها نظام امتحان پس داده ایم و آنهاییکه ما را ندیده اند پس در میدانها نبوده اند . دیگر لازم نیست پیش این و آن آزمایش پس دهیم اگر روزی لازم باشد این شما هستید خودتان را در نبردها آزمایش کنید اگر دوست دارید سابقه ها را مقایسه کنیم و در برابر نشست دوم که با نماینده محترم ولی فقیه این همه بزرگان بدون پیش بینی بحث انتخاباتی خواستار ادامه وفاق همدلی در آنجا مطرح شد که بی انصافی سایت نفوذ شده که با پول بیت المال راه اندازی شده آن نشست را بدلی عنوان کردید.
اگر اصرار دارید بنده یکی از ماجرای بذل و بخشش پول ارتقاء شاخص های فرهنگی که حدود بالغ بر چهار میلیارد ریال بعضی از دوستان شما دریافت کردند هنوز اعلام وصول سندها ساماندهی نشده ،اما کسی که سالها خدمت به منطقه خود را انجام داده شما آنرا وارونه جلوه دادید .چه کسی در نشست بیت نماینده ولی فقیه را دنبال پست و پاکت عنوان کرده است و شماها در فضا های مجازی آنرا منتشر کردید. البته بنا ندارم همه مواردی که اخلاقی هم نیست بیان نماییم با اینکه می دانید بنده مسئولیت پیگیری مصوبات دولت در استان هم بوده ام اگر صلاح بدانم برخی از اسناد دوستان شماها در رسانه را ها بیان خواهم کرد. اگر از خاطر شریفتان فراموش نشده باشد یاد آور می شوم همانطوریکه اینجانب مدت مدیدی را در راه اندازی دفتر شورای نگهبان و هیئت نظارت استان و شهرستانها و مسئولیت گروه بازشماری انتخابات شهرستانها را بعهده داشتم و حتی جزو مسئولین هشت نفره شورای تصمیم گیری انتخابات هیئت نظارت استان بوده ام و هنوز گزینش افرادی که با شما همکاری می کنند امضا بنده در تایید آنها در پرونده هاییکه در دفتر نظارت استان وجود دارد معلوم هست همه آنها مبین تلاش صادقانه و شبانه روزی اینجانب در آن جایگاه مقدس می باشد در آن زمان که آقایان اشجری و مهندس قنبریان در هیئت نظارت استان حضور نداشتند!! حالیه چرا با یک یادداشت بنده اینچنین برافروخته شده اید پس به گوش باشید ولی به هوش نیستید روزگاری بعد از انقلاب به همین بزرگانی که نشست آنها را بدلی عنوان کردید می دانید آنها شیران کوه و برزن در سختیهاانقلاب بودند . سازمان منافقین که عاجز از روبه رو شدن با اینها را داشتند آن گروهک هم بعضی از همین تهمتها و ناسزاها را گفته بودند و افکار ما را اسلام آمریکایی می خواندند و بعد خودشان پناه به دامن آمریکاییها بردند.
ما هم عادت نداریم به شغال مرده هفت تیر بکشیم ولی تا واکنش آن جمع بزرگان را نچشیده اید از نماینده محترم ولی فقیه و بزرگان ان جلسه عذرخواهی کنید و نگرش و رویکرد شما را که بدون خرد جمعی به افکار و ارزشهای بزرگان استان با بی تدبیری مورد آماج نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در سایتهای همسوی خود قرار داده اید آیا تجدید نظر در اظهاراتتان داشته باشید بهتر نیست تا ما هم ناگزیر نباشیم علیرغم میل باطنی خود مواردی را منتشر کنیم که براحتی عبور از آن دشوار باشد . ما نمی خواهیم بعضی از پرونده ها را حدود ۹ سال پیش در جلسه شورای هماهنگی حزب الله در میان ۲۰ نفر از اعضای حاضر سپاه را متهم به همراهی با حزب مشارکت و فرماندهان سپاه را دنباله روی عبدالله نوری مرتبط نماییم اکنون همانها امروز در سایت حامی بسیج نفوذ کرده اند تا جمعی از نیروهای ارزشی را بکوبند ایا دوست دارید برای یکبار هم شده در جلسه ای مسئله مسجد قدس را که در پشت پرده قدرت طلبی تشکیل دهنده گان آن جلسه چه خبر بود آیا گذاشتید بنده حتی ۵ دقیقه ای معامله های پشت پرده را بیان کنم .آقایانی که نشستها را وارونه انعکاس می دهید و هر جا نقشه های شما لو می رودچرا آن دسته ازحزب الله یهایی که در جریان خیلی از موضوعات نیستند آنها را به میدان می آورید آیا این گناه بخشودنی است؟ به سابقه رجوع کنید بعضی ها که در نشست انتخاباتی کشور که با سخنرانی آقای مشایی حضور داشتند حتی مکاتباتی از سوی همین آقایان با اقای مشایی وجود دارد که با انتشار آن نامه ها این گروه را می توان اصولگرایان مشایی نامید چرا با اقای مشایی در جلسه انتخاباتی بودید اگرامروزه ماها نتوانیم دفاع موثر از نماینده رهبر انقلاب در استان را داشته باشیم و جواب گستاخی های بعضی ها را که به اعضا نشست دوم اهانت کرده اند ندهیم، در آینده په پیش خواهد آمد حتما مثال معروف زمان جنگ را شنیده اید
حزب اللهی بی جبهه /مسلمان بی نماز است
و اکنون اصولگرای بی ولایت اسلام آوردن بدون ایمان است
یعنی اسلام آوردند ولی ایمان نیاوردند مگر می شود بگوییم ولایتی هستیم اما نماینده ولی فقیه را قبول نداریم و علیه او اقدام کنیم این نکته مهم را از زبان دشمنان جمهوری اسلامی ایران بشنوید (پرفسور رورتی مغز متفکر سازمان سیا امریکا و پرفسور جان کین مغز متفکر سرویس اطلاعاتی MI6 که طراح مشترک فروپاشی کشورهای اروپای شرقی می باشند درباره فروپاشی جمهوری اسلامی به صراحت اعلام نظر کرده اند حکومت جمهوری اسلامی ایران را نمی توان بدون تضعیف پایه های ولایت فقیه از بین برد و حال با ۲۰ میلیارد دلاری که تاکنون برای پایگاه های نظامی دور ایران و برای سازماندهی مخالفین آن هزینه کرده اید بی فایده است باید عرصه های قدرت و پایه های ولایت فقیه را بشکنید) حال نظریه ی طراحان فروپاشی درباره ولایت چه می گویند اندکی اندشه کنید آیا نماینده ولی فقیه در استان یکی از پایه های ولایت محسوب نمی شود حال باز هم بروید باز هم در تضعیف نماینده رهبری بیانیه صادر کنید.
امروزه آن کسی که مرز نشست اصولگرایی را مشخص می کند جزو افراد تعهد داده شده اصلاح طلب بوده است که تعهدنامه وی در پرونده نمایندگی ولی فقیه در سپاه موجود است با اینکه شاهدین حاضر همین آقا تا چند وقت پیش جامعه روحانیت را ترویج اسلام آمریکایی معرفی می کرد آیا فکر نمی کنید با این تفکرات مسبوق به سابقه وی در حال عقده گشایی از شما می باشد. حداقل پرونده ای که وجود دارد رجوع کنید و یا از شاهدان آن سوال کنید شاید قانع شوید پس کجا به هوش هستید متاسفانه بعد از دو هفته ماجرای لغو دیدار آن جلسه باز هم از سایت دیگری بیانیه ای را که ارتباطی با وی نداشت او را در سایت خود می گذارد یا موضوع لغو جلسه را به عنوان جعبه سیاه بیان می نماید.
البته در آن دوران که اعضای دفتر شورای نگهبان استان نیاز به کمک داشت بنده با کمال افتخار در این جایگاه مقدس ضمن اجرای امورات محوله آموزشهای روشهای امنیت و مقابله با تبلیغات روانی را به بعضی از دوستان آموزش می دادم و حتی آنها را در دروس تخصصی و محرمانه دانشگاه دعوت می کردم تا بیشتر آشنایی داشته باشند ولی همیشه نگران فریب خوردن آنان در فکر خود تصور می کردم ولی یکی از آن دوستان مشترک که الان در تشرف کربلا می باشد ج-ش جای آن خالی است حداقل اجازه نمی داد در فضای مجازی اینهمه بی حرمتی و قلمفرسایی شودچه کنیم که قبل از آمدن ایشان این بیانیه باید منتشر شود .
لازم به ذکر است ما بنا نداریم سیستم سنتی جمعی محدود ۱۰۰ نفری که سالها در استان در تمام عرصه ها حضور فعال داشته اند و به عنوان یک جمع بسته و محدود شکل گرفته اند در فراز و نشیبها که دچار التهاب درون سازمانی و برون سازمانی شده اند در رفتار و کردار مدیران آنها دخالتی داشته باشیم و انها هم باید سعی کنند در نهادها نفوذ نکنند هرچند مواظب هستیم تا کج روی و کج رفتاری آنها سایر تشکلها را آسیب نزند و انها نمی توانند از رصد سیستمها خارج شوند و علاقه ای در تغییر نگرش،علایق و سلایق بافت سنتی آنها مورد حمله ما نیست بلکه تذکر است و نیازی نمی بینیم مواردیکه مطرح کردیم حتما عملی کنیم ولی بهتر است دیگران را ناگزیر نکنید کاسه صبر هم حدی دارد و مجاب از کسی نیستیم که تبلیغات روانی در طرفداران آنها ایجاد کنیم و حاضر نیستیم ایجاد جو بدبینی و یاس و نومیدی در مدیران و مخاطبین آنها به خطاهاییکه مرتکب شده اند یا می شوند القاء کنیم و از القاعات شتابزده ای که وجود دارد ابتدا اعتقاد به همدلی و ساماندهی و کمک به آنها مثل شرایط چند سال پیش را آمادگی داریم ولی به ما حق بدهید اوضاع را از یکسویه بودن ضمن تجزیه قدرت طلبی کذایی آنها احترام آنها را هم حفظ کنیم و از اقدامات عجولانه بشدت نگرانیم ولی اقدامات بازدارنده در جلوگیری از پیشروی گستاخی ها شما هم پیش قدم باشید ما به جای نوع حرکت تسری دادن منفی نگرشها ورویکردها تغییر روش و ساز و کار جدید و سازنده در تشکیلات شما که در حال تحول باشد استقبال می کنیم ولی در نگاه های فصلی خصوصا انتخاباتی در جمیع جهات بروز ظهور خود را منطقی تنوع دهید بدون آنکه کسی را مورد حمله خود قرار دهید.در غیر اینصورت واکنش به نفع شماها نمی باشد. اگر مقداری تغییر در گفتار و رفتار و در نوع ادبیات همراهان شما باتوجه به شرایط تغییر گرایشهای مدیریتی نسل جوان به سوی فضای مجازی مطالبتان را جنجال آمیز نکنید که بیشتر، مخالفین نظام از آن سوء استفاده خواهند کرد .روشهای حزبی را به دفاع از منافع نظام قرار دهید تا امید و شادابی در ملت تبلور پیدا کند و برای حفظ آرامش و آرامسازی جامعه از اهانت به مسئولین اجتناب ورزیم و همیشه شخصیتهای حقیقی و حقوقی نشان دار را برای حکمیت روزهای سخت همراه داشته باشیم مگر روز ۷ دی در سال ۱۳۸۸ آیت الله قربانی اولین شخصی نبود که در برابر فتنه ها موضع قاطعانه گرفت چرا زود فراموش می کنید؟
و در پایان رهبران تشکلها، احزاب و گروهای استان را که از هر مرام و مسلکی هستند در ایجاد فضایی ارام همراه با ثبات و تعادل جامعه ، برای مسئولین نظام و مردم شریف به ارمغان بیاوریم نکند روزی با اقدامات نسنجیده بعضی از گروه ها موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی مردم شویم ما باید در وجه اشتراکاتی که داریم امنیت عمومی را تقویت کنیم و دست مسئولین نظام را بفشاریم تا آنها هم احساس همکاری در حفاظت از مملکت ،مرز ، جان ، مال و ناموس مردم داشته باشند با تمام تلخی ها یی که چشیده ایم ، باز هم دوستتان دارم . ولی کار ی نکنیم تمام پلهای پشت سر ما خراب شود .

ارادتمند شما رئوفی
عضو شورای هماهنگی مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و دیارمیرزا آمادگی پذیرش جوابیه کسانیکه اسامی آنها در این یادداشت آماده است را دارد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share