شهردار رشت در نشست شورای اداری

طرح سوال،ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری رشت بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در رابطه با طرح سوال شورا بار دیگر با تاکید بر استیفای حقوق شهروندان تصریح کرد: طرح سوال، ارزیابی عملکرد همه مدیران و مجموعه شهرداری بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در نشست شورای اداری با محوری خواندن اصل حفظ حرمت و عزت نفس در انجام کار ها و فعالیت ها، اظهار داشت: آنچه که به کارها ارزش و اعتبار می بخشد، سلامت کاری و حس رضایت از انجام آن است.
وی در همین رابطه ، خدمت رسانی و فعالیت در شهرداری را کاری شرافتمندانه دانست و افزود: همین که ما در این جایگاه فرصت خدمتگذاری به مردم را یافته ایم، یعنی عنایت خداوند نصیبمان گشته است.
DSC01338
شهردار رشت در ادامه عنوان کرد: موفقیت در این مسیر نیز در گرو برنامه ریزی های مناسب است و  در حال حاضر علیرغم وجود نواقص ، مجموعه عملکرد این مجموعه در نیمه اول سال با الگوی صحیح انجام پذیرفته و این روند باید تداوم یابد.

خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود، خدمت رسانی به مردم را مسئولیتی دشوار ارزیابی کرد و گفت: کار شهرداری نیز به لحاظ گستردگی و برخورد با اقشار و آحاد مختلف جامعه بسیار خطیر بوده و همه باید با توجه به اصل  تعهد سازمانی همواره خودمان را در برابر مطالبات شهروندان پاسخگو بدانیم.
شهردار رشت در رابطه با طرح سوال شورا بار دیگر با تاکید بر استیفای حقوق شهروندان تصریح کرد: طرح سوال، ارزیابی عملکرد همه مدیران و مجموعه شهرداری بوده و از وظایف اصلی شورای شهر به شمار می رود.

وی  با اشاره  به تاثیر تامین منابع مالی در کیفیت خدمت رسانی به شهروندان ، خواستار اهتمام و جدیت  ویژه همه ی مدیران در اجرای به موقع طرح ممیزی گردید و تاکید کرد : در اجرای این طرح از هرگونه پیشنهاد سازنده و اصولی استقبال می کنیم و از مدیران مناطق می خواهیم با الویت سنجی و شناخت شاخصه ها به تسریع این امر کمک نمایند تا علاوه بر برآورده شدن انتظارات سازمانی، تامین منابع اقتصادی نیز انجام پذیرد.
IMG_0016شهردار رشت مجموعه فعالیت حوزه معاونت خدمت شهری و عمرانی شهرداری را قابل توجه دانست و گفت: بحمد الله شاهد تغییرات خوبی در این دو حوزه بوده ایم و امیدورایم با تداوم و جدیت ، سرعت تغییرات نیز بیشتر گردد.
وی در همین رابطه بودجه را نقشه اصلی راه خواند و عنوان کرد: باید با بررسی میزان تطبیق و موارد انحراف فعالیت ها  از بودجه پیش بینی شده ، نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم تا بتوانیم در گام هایی بعدی برای رسیدن به رقمی بالاتر از پیش بینی ها و بحث درآمد زایی تلاش نماییم. محمد ابراهیم خلیلی با تشریح نقش سازمان های تابعه در این امر گفت : اگرچه ممکن است سازمان ها در ایجاد درآمدهای پایدار از آزادی عمل کمتری برخوردار باشند اما می توانند با صرفه جویی و کاهش هزینه ها، همگام با مناطق، نقش محوری ایفا نمایند.
وی در خاتمه با اشاره به بارندگی ها در سال جاری ، آمادگی همه جانبه کلیه مجموعه شهرداری  در موارد غیر مترقبه و پیش بینی نشده  را جهت آرامش شهروندان خواستار شد و گفت: امیدواریم همانند سال گذشته با بهره گیری از تمامی توان این مجموعه،  حلاوت نزولات آسمانی تنها خاطره از بارندگی ها در نیمه دوم  سال برای شهروندان باشد.

در ادامه این نشست معاونین و مدیران مجموعه شهرداری به ایراد و بررسی موارد پیشنهادی پرداختند.

Share