مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان خبرداد

راه‌اندازی قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری و محیط زیستی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل پدافند غیرعامل گیلان از راه‌اندازی دو قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری و محیط زیستی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل پدافند غیرعامل گیلان از راه‌اندازی دو قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری و محیط زیستی در این استان خبر داد.
جواد شفیعی‌ثابت بعد از ظهر امروز در جلسه پدافند غیر عامل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پدافند غیر عامل به معنای 13910921000627_PhotoAآمادگی درباره تهاجم و تهدیدات دشمنان در حیطه‌های مختلف است تا در مقابل دشمن به مقابله بپردازیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های متمادی نیروهای جان بر کف نظام در مجموعه‌های امنیتی و انتظامی، سپاه و ارتش مصونیت سازی کردند، افزود: دشمنان در بسیاری عرصه‌ها از تهاجم نظامی مایوس شده‌اند.

این مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیر عامل گفت: باید برای مصونیت‌سازی کامل در این بخش به صورت مداوم پیگیر باشیم.

وی با تاکید بر تعبیر زیبای رهبر انقلاب مبنی بر «اگر پدافند غیر عامل نباشد در نصف روز تمام دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی مملکت از دست خواهد رفت» ادامه داد: باید مباحث این مهم در سطوح مختلف تحصیلی در پایه‌های دبیرستان و دانشگاهی تدریس شود.

شفیعی‌ثابت، تصریح کرد: از چهار ماه پیش با دستور استاندار جلسات پدافند غیر عامل به صورت منظم در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه با پیگیری استاندار برگزار شد، خاطرنشان کرد: با تاکیدات و پیگیری‌های استاندار کارها به صورت منظم دنبال می‌شود و اداره‌های مربوطه با پیگیری‌های خاص خود از سمت وزارتخانه‌ها به خوبی پیگیری می‌کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان گفت: گیلان دارای ۸ عضو در شورای پدافند غیر عامل استان و ۱۱ کارگروه تخصصی بوده و دو قرارگاه پدافند غیر عامل سایبری و محیط زیستی نیز در سطح استان در دست پیگیری است.

فرماندار رودسر نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف هستند فعالانه وارد عمل شوند و حضور بیشتری در این مهم داشته باشند و موارد به صورت ویژه پیگیری شود.

رضا جانبازی‌رودسری تصریح کرد: اگر مدعی قطب کشاورزی در برخی محصولات مانند فندق، کیوی و گل گاو زبان در کشور هستیم باید نگاه ویژه‌ای در مباحث پدافند غیر عامل محصولات کشاورزی داشته باشیم.

/فارس

Share