مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت

نقاشی شدن هزار مترمربع از دیوارهای رشت توسط هنرمندان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبداللهی گفت:در فاز نخست ۲۰ نقطه از شهر رشت نقاشی دیواری شده اند که مساحت دیوارهای نقاشی شده به یک هزار متر مربع می رسد.

حامد عبداللهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گفت:در فاز نخست ۲۰ نقطه از شهر رشت نقاشی دیواری شده اند که مساحت دیوارهای نقاشی شده به یک هزار متر مربع می رسد.
203248مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار سرویس شهری دیارمیرزا با بیان اینکه دو ماه پیش فراخوان  جشنواره نقاشی دیواری در رشت با موضع آزاد صادر شده است اظهار کرد:هنرمندان جوان رشتی حدود ۶۰ اثر به سازمان زیباسازی ارسال کردند که در نهایت ۲۰ اثر با انتخاب داوران انتخاب گردید و در ۲۰ نقطه از شهر رشت نقاشی دیواری انجام شد.
عبداللهی با تاکید بر اینکه در صورت انجام این کار توسط بخش خصوصی حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه به شهرداری رشت تحمیل می شد تصریح کرد:مدیریت زیباسازی شهرداری رشت تنها امکانات لازم نظیر رنگ را در اختیار هنرمندان قرار داده است.

وی از نقاشی شدن یک هزار متر مربع از دیوارهای سطح شهر در فاز نخست این طرح خبر داد و افزود:در نظر داریم تا پایان سال جاری طی چند فاز به ۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری برسیم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در ادامه افزود:هیئت داوران با ارزیابی آثار انجام شده, سه اثر برگزیده را انتخاب خواهد کرد و به یادگار هدایایی به هنرمندان عزیز اهدا خواهد شد.
عبدالهی در ادامه از شهروندان رشت خواست تا با معرفی دیوارهای بلااستفاده در معابر اصلی شهر  این سازمان را در جهت زیباسازی هرچه بهتر شهر و بهبهود سیمای عمومی یاری نمایند.
مدیرعامل زیباسازی شهرداری رشت در پایان از نیروی انتظامی و دادگستری گیلان خواست تا با دیوارنویسی و تبلیغات بر روی دیوارهای نقاشی شده به عنوان یک تخلف صنفی برخورد قانونی نمایند تا زحمات هنرمندان به هدر نرود و به بیت المال خسارت وارد نشود.

Share