انتصاب معاون اداری–مالی و معاون پزشکی دانشگاه آزاد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست جدید معاونت های اداری – مالی و آموزشی و معاون جدید علوم پزشکی واحد رشت، منصوب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست جدید معاونت های اداری – مالی و آموزشی و معاون جدید علوم پزشکی واحد رشت، منصوب و معرفی شدند.
IMG_0572 در این مراسم دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: تغییرات مدیریتی در هر مجموعه‌­ای یک امر طبیعی و انکارناپذیر است و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند.
دکتر امیرتیموری با اشاره به ویژگی های مسئولین در نظام مقدس اسلامی تصریح کرد: در ارزیابی مدیران باید به میزان التزام به اصول مهم و اساسی نظام اسلامی مانند اصل ولایت فقیه، قانون اساسی، جمهوریت و اسلامیت نظام توجه داشت و سپس تدبیر، تجربه، آگاهی و توانایی فرد سنجیده شود.
وی تغییر در مدیریت­‌ها را باعث استفاده از نیروی فکری و مدیریتی جدید دانست و اظهار کرد: بر اساس آموز‌ه‌­های دینی و اخلاقی ما هر مسئولیت، فرصتی مغتنم در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم به خصوص دانشجویان در این محیط آموزشی است که باید در این راه اخلاق اسلامی و وجدان کاری را سر لوحه برنامه کاری خود قرار دهیم.
در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات جناب آقای محمد رضا وطن پرست در دوران تصدی معاونت اداری – مالی واحد رشت، آقای منصور صوفی به عنوان معاونت جدید اداری – مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.
همچنین در طی این جلسه، دکتر حسن کفایتی، رئیس سابق پردیس علوم و تحقیقات استان گیلان به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی واحد رشت نیز معرفی شد.
دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با قدردانی از زحمات آقای دکتر علیرضا علمیه معاون سابق آموزشی در مدت تصدی این مسئولیت آقای دکتر حسن کفایتی را به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی این واحد دانشگاهی معرفی کرد.
لازم به ذکر است دکتر کفایتی ، دانشیار گروه شیمی علاوه بر ریاست پردیس علوم و تحقیقات، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و معاونت آموزشی واحد بندر انزلی را نیز در کارنامه کاری خود داشته و از او مقالات پژوهشی متعددی نیز در مجلات علمی داخل و خارج کشور به چاپ رسیده است.
همچنین طی حکمی از سوی دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت، آقای شهرام غلامرضایی عضو هیأت علمی تمام وقت این واحد دانشگاهی به عنوان معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب و معرفی شد. وی ریاست دانشکده علوم انسانی واحد رشت را در کارنامه کاری خود دارد.

Share