با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

برگزاری جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران،امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران،امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران،امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
محمد احمدی پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این جلسه با تأکید بر ضرورت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزاری این unnamedکنگره خواستار همراهی ها و مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان در این زمینه شد.
وی ادامه داد: تجربیات خوبی در استان های دیگر کشور درخصوص برگزاری کنگره شهدا وجود دارد که باید از این تجربیات استفاده کرد.
وی اظهار داشت: پاسداشت یاد و نام شهدا یک وظیفه برای همه ما است و این را نباید کار اداری دید بلکه یک کار عاشقانه است چون همه به شهدا بدهکاریم.
وی خواستار پشتیبانی های لازم و اجرای برنامه های متنوع با توجه به اهمیت پرداختن به رشادت ها و ایثارگری های شهدای استان شد.
احمدی پور اضافه کرد: کنگره شهدا یک کار ملی است و همه باید در این زمینه مشارکت داشت باشند و کمیته های اجرایی می بایست با برنامه حرکت کنند.
در این جلسه احکام ۱۳ نفر از اعضای ستاد اجرایی که توسط استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد کنگره منصوب شده بودند به آنان اهداء شد و آقای محمد احمدی پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز به عنوان رئیس ستاد اجرایی برگزاری کنگره سرداران،امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان منصوب شد.
ابراهیم جوادی دبیر ستاد اجرایی کنگره هم با اشاره به اینکه این کنگره از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است،اظهار داشت: اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.
وی اظافه کرد: ۱۲ کمیته در این زمینه تدوین شده است که باید با برنامه ریزی بتوانند زمینه های هرچه باشکوهتر برگزاری کنگره را فراهم کنند.
وی از برگزاری کنگره در سال ۹۴ خبر داد.

Share