اقدام جالب دانشجویان دانشگاه آزاد فومن و شفت قبل از برگزاری امتحان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز پنج شنبه، قبل از شروع امتحانات خود ،در حرکتی معنوی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت ،اعلام داشتند: ما عاشق محمد(ص) هستیم.  این دانشجویان با دردست داشتن پلارکاردهایی مزین به نام نامی رحمه للعالمین عمل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز پنج شنبه، قبل از شروع امتحانات خود ،در حرکتی معنوی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت ،اعلام داشتند: ما عاشق محمد(ص) هستیم.

DSC02407 این دانشجویان با دردست داشتن پلارکاردهایی مزین به نام نامی رحمه للعالمین عمل اهانت آمیز مجله صهیونیستی شارلی ایدو فرانسوی با انتشار کاریکاتوری سراسر توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)،که احساسات و عواطف تمامی مسلمانان،موحدان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرده است، را محکوم کردند.

آنان همچنین با نوشتن جمله من عاشق محمد(ص) هستم بر روی برگه پاسخنامه امتحانی خود ،عشق و ارادت خالصانه شان را به خاندان بزرگوار عصمت و طهارت (ع) نشان دادند. یکی از دانشجویان در این باره گفت: این حرکت معنوی برای نمایش چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و عشق و علاقه بی بدلیل خود به پیامبر رحمت و مدارا و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شده است.

جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز با در دست داشتن پلارکاردهای مزین با جمله من عاشق محمد(ص) هستم، ضمن نشان دادن عشق و ارادت خود با ساحت مقدس پیامبر خوبی ها ،اقدام مجله فرانسوی را محکوم کردند.

/روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت

Share