برگزاری جشنواره «سقوط صهیونیسم» در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به ویژه‌برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های روز مذکور توسط دستگاه‌های مختلف در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود. وی از برگزاری جشنواره «سقوط صهیونیسم» در عمارت کلاه فرنگی رشت خبر داد و افزود: جشنواره مذکور با محوریت سازمان پسماند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به ویژه‌برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های روز مذکور توسط دستگاه‌های مختلف در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

13920511000520_PhotoAوی از برگزاری جشنواره «سقوط صهیونیسم» در عمارت کلاه فرنگی رشت خبر داد و افزود: جشنواره مذکور با محوریت سازمان پسماند و همکاری نهادهای فرهنگی «زمین بدون آشغال ـ زمین بدون اشغال» برگزار می‌شود.

اشجری با بیان اینکه محفل انس با قرآن به یاد شهدای فلسطینی در بقاع متبرکه برگزیده گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های مربوط به روز جهانی قدس در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌ها با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و  گفت: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به‌ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف از اهداف راهپیمایی مذکور است.

وی با اشاره به اعلام انزجار مردم مسلمان و انقلابی ایران علیه رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: محکومیت سلطه‌گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر قدس و تقبیح سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها از جمله اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.

اشجری با تاکید بر نمایان‌سازی پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف، بیان کرد: برجسته‌سازی رویکرد و راهبرد امام خمینی (ره) در طراحی و ابتکار روز جهانی قدس از راهبردهای کلان راهپیمایی در این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تبیین اهداف پنهان و آشکار اقدام‌های تروریستی جبهه متحد غربی ـ عربی با پوشش داعش و به‌کارگیری تروریست‌های سلفی ـ تکفیری علیه دولت و ملت سوریه و عراق را از راهبردهای کلان راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد.

وی معطوف‌سازی افکار عمومی جهان به نقشه جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی ـ عربی در منطقه برای تضعیف مقاومت اسلامی و منحرف کردن توجه آنها از مسئله فلسطین را از راهبردهای کلان راهپیمایی روز جهان قدس برشمرد.

اشجری با اشاره به جهانی‌سازی و فراگیر شدن اعتراض و خروش جهان اسلام، ملت‌های آزاده و حق‌طلب علیه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه، خاطرنشان کرد: تبیین راهبردهای جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه و تداوم اختلاف بین مذاهب اسلامی از راهبردهای کلان راهپیمایی روز جهانی قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر تبیین ابعاد اثرگذاری و نقش‌آفرینی سرنوشت‌ساز روز جهانی قدس در تضعیف، تزلزل و فروپاشی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: برجسته‌سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی غاصب با تاکید بر پیروزی جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۹ روزه از دیگر راهبردهای کلان راهپیمایی روز جهانی قدس است.

فارس/

Share