مبارزه با نظام اسلامی در آغوش لاس وگاسی ها!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از جام نیوز “امیرعباس فخرآور” ضدانقلاب فراری که پس از ورود به امریکا در خدمت لابی صهیونیسم و جناح نئوکان قرار گرفته، عکسی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شده است. وی با سفر به “لاس وگاس” (مرکز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از جام نیوز “امیرعباس فخرآور” ضدانقلاب فراری که پس از ورود به امریکا در خدمت لابی صهیونیسم و جناح نئوکان قرار گرفته، عکسی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شده است.

وی با سفر به “لاس وگاس” (مرکز فحشا و قمار در ایالات متحده) دو فاحشه امریکایی با پوشش بسیار زننده را در آغوش گرفته و تصویر این حرکت ناشایست را نیز در عین وقاحت با عموم کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

2410790_239

 

نکته جالب توجه اینکه فخرآور مدعی است برای مبارزه با جمهوری اسلامی و تحقق دموکراسی در ایران، درد غربت را به جان خریده و سختی ها و فشارهای زیادی را در این مسیر متحمل شده است!

در این میان یکی از کاربران فیسبوک هم با کنایه او را خطاب قرار داده و برایش نوشته است: «بمیرم برات. چقدر در مسیر نیل به دموکراسی متحمل سختی میشی!»

Share