معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت

کمیته انضباطی دانشگاه وارد حریم خصوصی دانشجویان نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وی به مسوولین کمیته های انضباطی دانشگاه متذکر شد که وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوند و با مسوولین کمیته انضباطی که مسائل غیر مرتبط با دانشگاه و دانشجویان را به داخل دانشگاه بکشانند و با آبروی دانشگاه و دانشجویان بازی کنند،برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت از پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام دانشجویی طی سال گذشته به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دکتر سعید کاردار عصر چهارشنبه در نشست معاونین دانشجویی و مسوولان صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان افزود: از این میزان تسهIMG_5901یلات ۲۴۰ میلیارد تومان از محل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و بقیه از محل وامهای وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به ۴۳۲ هزار دانشجو ارائه شده است.
دکتر کاردار اضافه کرد: این میزان تسهیلات در قالب وامهای شهریه ضروری،ازدواج و مسکن به دانشجویان در سال ۹۲ پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضربالغ بر یک میلیون و ۶۳۸ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل علم و دانش هستند،از پوشش بیمه ای سلامت به صورت رایگان و بیمه تکمیلی دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان در صورت تمایل با پرداخت وجه به صورت نقد یا از محل وام صندوق رفاه وزارت علوم می تواننداز خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند.
این مقام مسوول اضافه کرد: تا پایان ترم جاری(خردادماه) تمامی دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه سلامت نیز قرار می گیرند.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ابلاغ آیین نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویان تصریح کرد: برای رفاه دانشجویان متقاضی،تمامی فرآیند درخواست نقل و انتقالات از ۱۵ تیرماه جاری به مدت پانزده روز برای ترم جدید به صورت تحت وب (سامانه ای) انجام می شود.
وی به مسوولین کمیته های انضباطی دانشگاه متذکر شد که وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوند و با مسوولین کمیته انضباطی که مسائل غیر مرتبط با دانشگاه و دانشجویان را به داخل دانشگاه بکشانند و با آبروی دانشگاه و دانشجویان بازی کنند،برخورد قانونی خواهد شد.
بنا براین گزارش،در این نشست که با حضور مدیران کل خدمات دانشجویی، صندوق رفاه و بیمه دانشجویان و نقل و انتقالات ،دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،رییس شورای سیاست گذاری سمای استان گیلان و معاونین دانشجویی و مسوولان صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاههای آزاد اسلامی استان در سالن جلسات دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد،آخرین آ ئین نامه ها و بخشنامه های حوزه معاونت دانشجویی بررسی شد.

Share