معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

ارتقاء کیفیت آموزشی وارائه خدمات مناسب در اولویت کاری قرارگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، با تشکر از زحمات معاونین آموزشی و دانشجویی واحد ها درسال جدید، اذعان کرد : بالا بردن کیفیت آموزشی و ارائه خدمات دانشجویی در اولویت کاری با توجه به برنامه ریزی آموزشی قرار گیرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،هفتمین جلسه مشترک معاونین آموزشی و دانشجویی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونین آموزشی و دانشجویی حاضر در جلسه در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

mirebrahimi-1در این جلسه ابتدا دکتر بهروز دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک ایام ، گزارش مبسوطی از چگونگی فعالیت های آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ارائه شد.
وی بالا بردن کیفیت آموزشی ، تشکیل کمیته گسترش رشته در واحد رشت را از جمله فعالیت های این واحد دانشگاهی خواند.
در ادامه دکتر سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، توفیقات روز افزون برای مادران ایرانی خصوصا همکاران دانشگاه آزاد اسلامی از خداوند متعال خواستار شد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی یک زن مسلمان دانست و گفت : حضرت فاطمه زهرا (س) انسانی است که ائمه اطهار (ع) هم با شنیدن نام ایشان ، با عزت و احترام و افتخار از وی یاد می کردند .

دکتر میرابراهیمی، فعالیت در امر آموزش را کار انبیاء دانست و گفت : این سعادت بزرگی است که خداوند بزرگ به ما داد که بتوانیم مسیر زندگی خود را تعیین کنیم و این مسیر در مسیر آموزش باشد و امیدواریم بتوانیم دانش را با تزکیه همراه کنیم تا علم ما وسیله ای باشد جهت هدایت دیگران .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، با تشکر از زحمات معاونین آموزشی و دانشجویی واحد ها درسال جدید، اذعان کرد : بالا بردن کیفیت آموزشی و ارائه خدمات دانشجویی در اولویت کاری با توجه به برنامه ریزی آموزشی قرار گیرد .

وی با تأکید بر برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکارهای جدید اظهار داشت : باید در جهت تأسیس رشته های جدید و رصد روزانه نیازهای واحد ها و مراکز آموزشی به تأسیس رشته های جدید وافزایش تعداد دانشجو در سطح واحد های دانشگاهی ، با توجه به نیاز استان گیلان برنامه ریزی شده تا بتوانیم جوابگوی مطالبات متقاضیان ادامه تحصیل در استان باشیم .
همچنین معاون هماهنگی استان گیلان، با تأکید بر نظارت هر چه بیشتر معاونین دانشجویی بر خوابگاهها و سلف سرویس ها اظهار داشت : معاونین دانشجویی باید با بازدید مداوم از خوابگاههای دانشجویی و بررسی مشکلات این اماکن و نظارت بر نحوه تهیه غذا و رعایت بهداشت در سلف سرویس واحد ها و مراکز آموزشی ، جوابگوی مطالبات دانشجویان باشند .
در ادامه معاونین آموزشی و دانشجویی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند .

Share