سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس

جزئیات جلسه فراکسیون رهروان با اعضای کابینه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس گفت: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت با اعضای کابینه دولت بر تعامل بیشتر دو قوه تأکید کرد و معاون اول رئیس‌جمهور نیز گفت که نقطه‌نظرات نمایندگان را به رئیس‌جمهور منتقل می‌کند. صفر نعیمی رز  نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس گفت: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت با اعضای کابینه دولت بر تعامل بیشتر دو قوه تأکید کرد و معاون اول رئیس‌جمهور نیز گفت که نقطه‌نظرات نمایندگان را به رئیس‌جمهور منتقل می‌کند.

68235_origصفر نعیمی رز  نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون رهروان ولایت با تعدادی از اعضای هیأت دولت،‌گفت:‌ در این جلسه که بیش از ۱۵۰نفر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت حضور داشتند در ساختمان مشروطه برگزار شد که در این جلسه معاون اول و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آن حضور داشتند.

وی افزود: در ابتدای جلسه رئیس فراکسیون رهروان ولایت توضیحاتی در ارتباط با مقدورات و معذورات، تعامل دو قوه با یکدیگر، مطالبات مردم از نمایندگان، تقویت فضای دوستانه قوای مجریه و مقننه که با حضور وزرا در مجلس ایجاد شده است ارائه کرد و در ادامه مطالبی را در مورد هدفمندی یارانه‌ها و آثار آن بر زندگی مردم مطرح کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در ادامه جلسه معاون اول رئیس‌جمهور در سخنان خود مطالبی را در مورد نقش مجلس در تصمیم‌گیری و اداره کشور و نیز افزایش تعاملات و همبستگی و شکل‌گیری گفت‌وگوهای همراه با تفاهم، تمرکز بر رفتارها و عملکردها ارائه کرد و نیز در ادامه به موضوعاتی همچون معوقات بانکی که به ۸۲هزار میلیارد تومان رسیده و … پرداخت.

نعیمی رز خاطرنشان کرد: در این جلسه محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی بر تعامل بیشتر بین قوای مجربیه و مقننه تأکید کرد و خواهان همبستگی بیشتر میان این دو قوه شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه نمایندگان سؤالات و نقطه‌نظرات خود را در مورد مسائلی همچون بیکاری، تورم،‌ عدم ثبات اقتصادی و … مطرح کردند و وزرا نیز به این سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤالات نمایندگان عنوان کرد که راه‌سازی روستایی به میزان سه هزار کیلومتر در برنامه کاری وزارت راه قرار دارد و راه‌آهن در اولویت کاری این وزارتخانه.

نعیمی رز خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور در پایان این جلسه عنوان کرد که مطالب و نقطه‌نظرات مطرح شده توسط نمایندگان را جمع‌بندی و به رئیس‌جمهور منتقل خواهد کرد./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share