رئیس کل دادگستری گیلان در رضوانشهر

مدیران از اختلاف،بی تدبیری،کم تحرکی و جدل سیاسی پرهیز نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای تامین شهرستان رضوانشهر با حضور احمدسیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان و امام جمعه این شهرستان در دادگستری رضوانشهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای تامین شهرستان رضوانشهر با حضور احمدسیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان و امام جمعه این شهرستان در دادگستری رضوانشهر تشکیل جلسه داد.

IMG_1272احمد سیاوش پور در این جلسه از تلاش های انجام گرفته دستگاه های اجرایی این شهرستان با همه مشکلات موجود مخصوصا کمبود اعتبارات و ابزار کار را قابل تقدیردانستند.

وی شرایط موجود فعلی درکشور را بدون تشابه به زمان دفاع مقدس ندانست و افزود دشمنان نظام می خواهند نظام جمهوری اسلامی را از اصول خود بازدارند و در این شرایط است که مقام معظم رهبری تدابیر لازم در زمینه اقتصاد مقاومتی را ترسیم و ابلاغ می نمایند.
سیاوش پور درک شرایط موجود را بسیار پر اهمیت دانست و ادامه داد ، همه مدیران باید از اختلاف ، بی ندبیری ، کم تحرکی و جدل های سیاسی پرهیز نمایند.

وی با بیان این نکته که هیچ اعتمادی بر دشمن نیست افزود همه افراد باید به اصول پایبند باشند و در مسیری حرکت کنند که با عقلانیت همراه باشد و عظمت نظام و همه مردم شود. رییس کل دادگستری استان در این جلسه از تعامل موجود دستگاه های اجرایی و قضایی در شهرستان تقدیر نمود و افزود، این همدلی زمانی خودش را بهتر نشان می دهد که مشکلات مردم نیز در منطقه حل یا کاهش یابد.
ارشدترین مقام قضایی استان وحدت را اصولی ترین محور در تمام مراحل دانست و ادامه داد ، پرهیز از تفرقه اسباب ناامیدی دشمن می گردد .
سیاوش پور در ادامه گام های برداشته شده در تغیر وضعیت اقتصادی و تولیدی استان را کم و حداقلی و با سطح توقعات و دیدگاههای پایین دانست و افزود ، یک مدیر باید یک نگاه بزرگ و وسیع داشته باشد.

وی ظرفیت ها و امکانات موجود در استان را بالقوه دانست و از مدیران دستگاههای قضایی استان خواستند دستورالعمل های ریاست محترم قوه قضاییه را در مسیر توسعه و اشتغال مدنظر داشته باشند و انجام دهند تا ظرفیتهای موجود به بالفعل تبدیل شود ایشان با اظهار تاسف از شرایط فعلی واحدهای صنعتی در شهرستان رضوانشهرخواستار بررسی و شناسایی مشکلات موجود در مسیر توسعه شهرستان شد.

در این جلسه امام جمعه محترم و فرماندار رضوانشهر نیز با عرض خیرمقدم خدمت رییس کل دادگستری استان و هیات همراه وتشکر قدردانی از عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان گزارشی از وضعیت سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ارائه نمود.

سپس، فرماندهان دستگاه های امنیتی ، انتظامی و نظامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشی از عملکرد مجموعه خود در شهرستان بیان نمودند.

در این سفر مدیران کل ثبت و املاک، پزشکی قانونی ، تعزیرات حکومتی ، سرپرست اداری و مالی ، معاون قضایی دادگستری استان رییس کل دادگستری استان گیلان را همراهی نمودند.

Share