سام سکوتی

مجمع عمومی ناشورا و انتخاب خدمتکار

مجمع عمومی ناشورا و انتخاب خدمتکار سرنشینان آپولو دوازده در سفر اول خود مهمانی خوانده که بعد از گذشت مدت قلیلی نا خوانده شده بود به همراه داشتند که امید است بتواند جو فضای بی هوا برای نفس کشیدن فضای پیرامون. خود تحمل کند و مفید فایده باشد! پیش از انتخاب مجمع عمومی ناشورا ( […]

مجمع عمومی ناشورا و انتخاب خدمتکارGGJK-186x225

سرنشینان آپولو دوازده در سفر اول خود مهمانی خوانده که بعد از گذشت مدت قلیلی نا خوانده شده بود به همراه داشتند که امید است بتواند جو فضای بی هوا برای نفس کشیدن فضای پیرامون. خود تحمل کند و مفید فایده باشد!

پیش از انتخاب مجمع عمومی ناشورا ( علامت اختصاصی مجتمع تخصصی مطالعات هوا، فضا و میزان شوری اب دریاچه ارومیه و همچنین مرکز نیاز سنجی مدیران و حاکمان شهرهای تازه تاسیس ناسا) قول های زیادی به ساکنان فضا داده بودند و انتظار همه بر اورده شدن نیمی از ان قول های رنگ و وارنگ بود اما دریغ از یک اپیسلون وفای به عهد.

در کنار تصمیمات نادرست زیادی که این عزیزان گرفتند، از قطع درختان کنار میابان های مریخ گرفته تا برداشت بی رویه از تستر رودخانه های مریخ که حتی زمانی که با اعتراض ادم فضایی ها مواجه شدند در کنار لودر فضانوردان قرار گرفتند و ادم فضایی ها را با ترفندی هوایی کردند و ثروت شان را به باد دادند و در سیل بعدی که جاری شد به دلیل برداشت بستر رودخانه رانش زمین های کره پیش امد که گویی همچون کره اب شدند و باران های گلی بر سر ما باریدن گرفت، انتخاب خدمتکار مریخ از چالشی ترین تصمیمات ناشورایان بود که به دلیل تخصصی بودن امر در حدود دو سال زمان از اعضای مجمع عمومی گرفت و گروه قبلی به دلیل تعلل و اشتباهات مکرر در همین تصمیم بعد از شش سال نتوانستند نظر ادم فضایی ها را جلب کنند و ناگزیر رفتنی شدند اما گروه جدید با اولین انتخاب خود همه ادم فضایی ها را از خود ناامید کردند و حاکمان مریخ را خوشحال!!

می گویند گاورنری در مریخ حکومت می کرد که ایشان در روزهای اخر زمامداری خود نخستین میخ را برای خدمتکار خوب می کوبد و پس از رفتن چکش را دست مدیری از مدیران بالا دستی داده و ایشان هم هی می کوبد و می کوبد ( البته بعد ها کاشف به عمل آمد که خدمتکار جدید از بستگان رییس مجمع عمومی ناشورایان هم هستند) تا برخلاف اراده تصمیم سازان اولیه که خیلی زود به اشتباه خود مقر و معترف بودند خدمتکاری از جنس مدیران و نه مردم به عنوان خدمتکار مردم حوزه بر صندلی اپولو دوازده جلوس کند.

غرض از نگارش این مقوله تلنگری به خودم و به فضای محل زندگیم بود و همچنین به رانندگان اپولوی سیزده که سعی کنیم و سعی کنند نحوست عدد سیزده گریبان انها را نگیرد و بدانند که هستند نفوسی در این شهر مریخی که می دانند و می گویند که: چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من.

سام سکوتی بداغ
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی  لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share