توسط استاد مسعود بیجاری

شکستن رکورد جهانی شکستن نارگیل در صومعه سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاد مسعود بیجاری که رکورد جهانی شکستن ۶۰ عدد آجر فشاری با دست را در مدت کمتر از سه دقیقه کسب کرده بود این بار در حضور بیش از ۲ هزار نفر توانست ۱۲ عدد نارگیل را در مدت زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه بشکند و رکورد جدیدی را در کارنامه خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش یک‌روزه کیوکوشین تزوکا شامگاه جمعه در سالن شهید عظیم صدیقی شهرستان صومعه‌سرا با حضور مسئولان و جمع زیادی از ورزشکاران برگزار شد.

13921203000003_PhotoAهنرجویان سبک مذکور در این همایش به همراه شیهان «مسعود بیجاری»، هنرهای رزمی، دفاع شخصی و شکستن اجسام سخت مانند دسته بیل، سنگ مرمر و سنگ جدول (شش عدد با پتک) روی شکم را به اجرا در آوردند.

استاد مسعود بیجاری که رکورد جهانی شکستن ۶۰ عدد آجر فشاری با دست را در مدت کمتر از سه دقیقه کسب کرده بود این بار در حضور بیش از ۲ هزار نفر توانست ۱۲ عدد نارگیل را در مدت زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه بشکند و رکورد جدیدی را در کارنامه خود ثبت کند.

پیش از این رکورد جهانی در اختیار یک برزیلی بود که توانست ۸ نارگیل را در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه بشکند.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته تزوکا گیلان وعده رکوردشکنی جدید خود را به مردم داد و یادآور شد: قصد دارم در اردیبهشت سال ۹۳ رکورد راه رفتن روی ۶ متر ذغال داغ را بشکنم و آن را به ۷ متر ارتقا دهم./فارس

Share