حضور نماینده مردم رشت و آستانه در پشت صحنه سریال پایتخت ۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس وارد لوکیشن پایتخت۳ در بیمارستان توانبخشی عمل شدند که قرار است بهبود برای یک عمل جراحی در آنجا بستری شود. بنابراین گزارش “نظری مهر” نماینده بندر گز و گلستان، “احمد لاشکی” نماینده نوشهر،”کوچکی نژاد” نماینده رشت، “نوروزی” نماینده علی آباد کتول،”امامی” نماینده گرگان، “عباسی” نماینده گنبد کاووس، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس وارد لوکیشن پایتخت۳ در بیمارستان توانبخشی عمل شدند که قرار است بهبود برای یک عمل جراحی در آنجا بستری شود.
بنابراین گزارش “نظری مهر” نماینده بندر گز و گلستان، “احمد لاشکی” نماینده نوشهر،”کوچکی نژاد” نماینده رشت، “نوروزی” نماینده علی آباد کتول،”امامی” نماینده گرگان، “عباسی” نماینده گنبد کاووس، “قربانی” نماینده آستانه اشرفیه به همراه “مهدی فرجی” مدیر شبکه یک سیما، پور حسن مدیر روابط عمومی شبکه یک سیما از پشت صحنه‌ی “پایتخت۳” بازدید کردند.

2090510_137 “سیروس مقدم” کارگردان “پایتخت۳” ضمن خوش‌آمدگویی به همه حاضران، به خصوص نمایندگان محترم مجلس گفت: حدود پنج سال پیش پایتخت شکل گرفت که سری اول آن مربوط به مهاجرت می‌شد که با تشویق سازمان صداوسیما و نیز طبق نظرسنجی‌ها مخاطبان خواستار ساخت مجموعه دوم آن شدند.

وی ادامه داد: سری دوم پایتخت گامی جلوتر در راستای تکمیل کار بوده تا عیب‌های “پایتخت۱″ روتوش شود و این امر از طریق مشاوره با اهل فرهنگ منطقه و عزیزان مرکز صداوسیمای مازندران صورت گرفت.

کارگردان پایتخت تصریح کرد: در”پایتخت۲” سوژه‌ی مورد نظر شکل گرفته وعامل وحدت ملی بین شمالی‌ترین و جنوبی‌ترین نقطه‌ی کشور به نتیجه مورد نظر رسید.

وی ادامه داد: دو عنصر اصلی ملی بودن ومسلمان بودن و قصه نماز وحدت با گذاشتن گلدسته شکل گرفت.

مقدم با اشاره به پایتخت۳ تصریح کرد: در سری سوم ایجاد غرور ملی از طریق داستانی خواهد بود که من خیلی درباره آن صحبت نمی‌کنم و فقط می‌توانم بگویم که نقی در کشتی پیشکسوتان پرچم ملی ایران را با افتخار بالا می‌برد.

در ادامه بعد از ورود نمایندگان به مرکز توانبخشی عمل بعد از گپ و گفتی با عوامل مجموعه “پایتخت۳” و بعد از صرف ناهار به همراه اهالی رسانه به تماشای خلاصه‌‌ای از ضبط ۱۰ قسمت “پایتخت۳” نشستند.

بنابراین گزارش نمایندگان مجلس به همراه اهالی رسانه شاهد ضبط بخشی از قسمت دهم که به بستری شدن بهبود (مهران احمدی) برمی‌گردد را تماشاگر هستند.

در ادامه این بازدید در ابتدای پخش سکانس‌هایی از سریال “پایتخت” سکانس‌های ابتدایی به معاینه “بهبود” و بیماری‌اش برمی‌گشت و بحث‌هایی بین “نقی” و “ارسطو” شکل گرفت.

در ادامه “بهبود” که (مهران احمدی) باشد زمان خواب به “نقی” وصیت می‌کند که بعد از مرگ من و بزرگ شدن فرزندم، همسرم ازدواج کند و بعد از “نقی” می‌خواهد که  او وصیت خود را بگوید و نقی (محسن تنابنده) می‌گوید که من وصیتی ندارم فقط قدر یکدیگر را بدانید.

بنابراین گزارش سکانس‌هایی از اتوبوس و بحث جوانان درباره ورزش کشتی و فدراسیون و معتاد بودن “نقی” پخش شد و در بخشی دیگر قرار شد که از “مهران احمدی” (بهبود) به عنوان یک جنگلبان نمونه تقدیر کنند که زیباترین دیالوگ این سکانس این بود که “مهران احمدی” با ذوقی سرشار در پشت تلفن گفت “جانم را برای پلنگ مازندران می‌دهم”.

سکانس‌هایی درباره جنگلبانی و نقش محیط زیست و نیز تقدیر از “بهبود” به عنوان یک جنگلبان نمونه پخش شد که در آن “هدایت هاشمی” در نقش “اوستا بنا” با دو دست گچ گرفته روی صندلی نشسته بود.

در ادامه “باباپنجعلی” و خانواده او بر سر مزار همسر وی رفتند و تنها دیالوگی که علیرضا خمسه (بابا پنجعلی) به زبان می‌آورد این بود که “زن خوبی بود”،”زن خوبی بود”، “زن خوبی بود” و بعد از این دیالوگ “نقی” به دلیل مشکلات مالی و بیکاری بر سر مزار مادرش گریه کرد و گفت همه چیز را باخته ام، مادر اگر بودی دستی برسرم می‌کشیدی و در ادامه محسن تنابنده (نقی) از مادرش خواست که برای او دعا کند تا فرجی شود چون شب عید نزدیک است تا او شرمنده خانواده‌اش نشود.

در ادامه “نقی” که بر سر مزار مادرش بود از او خواست که به خواب پدرش بیاید تا فکر مادرش را از سر او بیرون کند و بعد از این سکانس بخش‌هایی از یکی از قسمت‌های “پایتخت ۳ ” که به ازدواج ارسطو با یک زن چینی برمی‌گشت را حاضران شاهد بودند.

بنابراین گزارش پس از پایان بخش قسمت‌هایی از این بازدید نمایندگان مجلس به همراه جمعی از خبرنگاران راهی لوکیشن موردنظر برای ضبط قسمت‌های جدید شدند.

در پایان این بازدید ضبط سکانس بستری شدن “بهبود” در “بیمارستان توانبخشی عمل” با سه- دو- یک “سیروس مقدم” در جمع نمایندگان مجلس ضبط شد. /باشگاه خبرنگاران

Share