مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) در رشت برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز در فرودگاه بین المللی سردار جنگل این شهرستان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران با تبریک یوم‌الله دهه فجر و با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تازه‌ترین پیام‌ها را نه فقط برای […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز در فرودگاه بین المللی سردار جنگل این شهرستان برگزار شد.

emamرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران با تبریک یوم‌الله دهه فجر و با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تازه‌ترین پیام‌ها را نه فقط برای ملت ایران بلکه برای بشریت به ارمغان آورد،‌ اظهار کرد: اینکه می‌توانیم در عرصه‌های مختلف کشور به استقلال برسیم را امام خمینی (ره) به ما آموخته است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری  با بیان اینکه ۱۲ بهمن نشان از پیروزی جبهه حق علیه باطل و برتری قدرت ایمان بر قدرت‌های نظامی بود، افزود: این روز یادآور آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم منحوس پهلوی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲هزار و ۳۰۰ ستاد روستایی دهه فجر توسط کمیته روستایی و عشایری تشکیل شده است،‌ تاکید کرد: امروز صدای پای انقلاب اسلامی در کشورهای همسایه به وضوح به گوش می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تمام فعالیت و برنامه‌های ستاد دهه فجر با هدف ارتقای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان،‌ تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی، جلو‌ه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف، تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، الگوپذیری کشورهای منطقه از نظام اسلامی، تبیین نقش انقلاب در روحیه استکبار و دشمن ستیزی، تلاش برای تقویت وحدت امت اسلامی،‌ ضرورت حراست از اندیشه‌های امام (ره) و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بوده است./تسنیم

Share