عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:

جعفرزاده:اعتبارات دانشگاههای علوم پزشکی در بودجه ۳۳ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی اعتبارات دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: سهم دانشگاههای علوم پزشکی از بودجه سال آینده وزارت بهداشت و درمان ۶۶ درصد اعتبارات است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده امروز ۲۷ بهمن در جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان که در سالن این دانشکده برگزار شدف با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده توجه ویژه ای به حوزه سلامت شده است اظهار کرد: از میان ۲۱ فصل بودجه ۹۳، حوزه سلامت جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده که این امر نشانه توجه دولت و مجلس به حوزه سلامت است.

jafarzadeh2

وی با بیان اینکه ۴۷ برنامه به فصل بهداشت و درمان اختصاص یافته است گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت و درمان اختصاص داده شده است که این اعتبار نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی اعتبارات دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: سهم دانشگاههای علوم پزشکی از بودجه سال آینده وزارت بهداشت و درمان ۶۶ درصد اعتبارات است.

جعفرزاده با بیان اینکه حوزه سلامت ۱۶ درصد سهم بودجه عمومی کشور را به خود اختصاص داده است خاطرنشان کرد: این اعتبار در مقایسه با اعتبار سال گذشته رشد ۵ درصدی داشته است.

 در ادامه این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به دانشجویان رتبه های برتر تحصیلی و فعالین دانشجویی اهدا شد./ایسنا

Share