ندیمی:شریعتمداری,مامور رسیدگی به مشکلات گیلان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی  با اشاره به نشست امروز اعضای این مجمع با رئیس جمهور، گفت: در جلسه امروز رئیس جمهور بر وحدت و انسجام ملی و نیز وحدت بین جناح‌ها و احزاب مختلف در کشور برای پیشبرد امور، تأکید کرد. وی فزود: در بخش دیگری از جلسه امروز، در مورد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی  با اشاره به نشست امروز اعضای این مجمع nadimi6با رئیس جمهور، گفت: در جلسه امروز رئیس جمهور بر وحدت و انسجام ملی و نیز وحدت بین جناح‌ها و احزاب مختلف در کشور برای پیشبرد امور، تأکید کرد.

وی فزود: در بخش دیگری از جلسه امروز، در مورد دستاوردهای دولت در حوزه بین‌الملل نیز مواردی مطرح شد و رئیس جمهور در این باره گفت که مردم کشورهای دیگر و به خصوص ملت‌های مسلمان و شیعیان، رویکرد مثبتی به ملت ایران دارند.

نماینده  لاهیجان در ادامه تأکید کرد: در جلسه امروز در مورد مشکلات حوزه اقتصادی کشور و نیز تدابیری که باید اندیشیده شود تا به بخشی از اهداف مورد نظر دست یابیم نیز بحث و تبادل نظر شد.

ندیمی به بخش دیگری از جلسه امروز نمایندگان گیلان با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از این جلسه، رئیس جمهور طی سخنانی گفت که تلاش دولت بر این است که نگاه تک حزبی بر جامعه حاکم نشده و از این طریق از توان و استعداد همه ایرانیان برای ساخت کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، در مورد تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف تأکید و قرار شد که مسائل موجود از جمله لایحه بودجه ۹۳ از طریق نشست و گفتمان درونی بین دولت و مجلس حل و فصل شود.

نماینده  لاهیجان در ادامه اظهارداشت: در این جلسه، بر نقد منصفانه و در چارچوب قانون از دولت، بین نمایندگان گیلان و رئیس جمهور بحث و تبادل نظر و نیز تأکید شد.

ندیمی در همین زمینه افزود: در بخش دیگری از این جلسه، بر این موضوع تأکید شد که هیچ هدفی بدون حمایت سه قوه پیش نمی‌رود و حتما همه قوا باید تحت لوای رهبر انقلاب، اهداف‌شان را پیش برده و در این راستا هم‌اندیشی و همراهی داشته باشند.

وی در ادامه به وعده‌های رئیس جمهور برای حل مشکلات استان گیلان اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین بر توجه جدی به توسعه ریلی، اتمام طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های کشاورزی استان گیلان در حوزه ابریشم، چای، برنج و زیتون و نیز موضوع گردشگری در این استان تأکید شد.

ندیمی اضافه کرد: نمایندگان استان گیلان نیز از رئیس جمهور خواستند تا اقدامات لازم را نسبت به احیای کارگروه ابریشم و زیتون انجام دهد که رئیس جمهور نیز پیگیری این موضوع و دیگر مسائل مطرح شده استان گیلان را به معاون اجرایی‌اش واگذار کرد. البته قرار شد که معاون اجرایی رئیس جمهور این مشکلات را پیگیری کرده و نتایج را به دولت اعلام کند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه بر تکمیل راه‌آهن رشت -گرگان در بخش راه‌آهن ساحلی نیز تأکید شد./تسنیم

 

Share