شهردار کلانشهر رشت :

۲۲ بهمن نقطه عطف حماسه سیاسی ایرانیان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی گفت: ۲۲ بهمن اوج و نقطه عطف حماسه سیاسی و برآیند فریاد آزادی خواهی و استقلال ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد ابراهیم خلیلی در دومین نشست کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گیلان درkhalili 8 شهرداری رشت، با تأکید بر اهمیت دهه مبارک فجر در ایجاد فضای نشاط عمومی و پویایی اجتماعی، اظهار کرد: فعالیت ها و برنامه های مناسبتی در این دهه باید با نگاهی ویژه و سرشار از تعهد پیگیری  و اجرا شود.

 وی مردم را سرمایه های اصلی نظام خواند و افزود: با برگزاری مسابقات آذین بندی و … می توان حس رغبت و میل به مشارکت را در جوانان افزایش داد.

شهردار رشت با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: نباید حماسه سیاسی را با اتمام انتخابات تمام شده بدانیم چرا که ۲۲ بهمن اوج و نقطه عطف این حماسه و برآیند فریاد آزادی خواهی و استقلال این سرزمین است.

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تأکید بر تقویت بخش اقتصادی سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری خواستار تلاش، دقت و همت بیشتر در زیبا سازی شهر شد.

وی تلاش برای ایجاد شهری زیبا  و در خور شأن شهروندان رشت را از اولویت های اساسی دانست و گفت: مناسبت های بزرگی همچون جشن پیروزی انقلاب می تواند بستر ساز انجام فعالیت های مداوم و همیشگی در حوزه زیبا سازی شود./دیارباران

Share