دکتر تامینی

گیلان فرصت پرداختن به حاشیه و منازعات سیاسی را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه پردازی ها در استان گفت: جبران عقب ماندگی ها و قرار گرفتن در مسیر توسعه باید مهمترین اولویت باشد .

taminiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه پردازی ها در استان گفت: جبران عقب ماندگی ها و قرار گرفتن در مسیر توسعه باید مهمترین اولویت باشد .

ˈ حسن تامینی ˈ یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد : گیلان فرصت پرداختن به حاشیه و منازعات سیاسی را ندارد .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید شرایط مناسبی برای توسعه استان فراهم کرده، افزود : باید از این شرایط ایجاد شده برای جایگزین کردن برنامه ریزی های اصولی با حاشیه پردازی، نهایت بهره را برد .

رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به گستردگی شایعات تغییر و تحولات در استان خاطرنشان کرد : پرداختن بیش از حد به این مسائل ، گیلان را از مسیر توسعه دور می کند .

تامینی با تاکید بر اینکه تلاش استاندار بر این است تا کمترین تنش ها در استان ایجاد شود، گفت : مدیریت بومی و متخصص استان، مهمترین ظرفیتی است که برای آبادانی باید از آن بهره برد .

وی با بیان اینکه گیلان در شرایطی پایین تر از جایگاه واقعی خود قرار گرفته، تصریح کرد : همه باید با پرهیز از چالش ها برای برون رفت از این شرایط تلاش کنند .

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری خوب استاندار برای رفع مشکلات استان خاطرنشان کرد : نمایندگان مردم در کنار مدیریت استان برای رفع مشکلات تلاش می کنند .

قدردانی از زحمات ˈمحمد اکبرزادهˈ و معرفی ˈمحمد احمدی پورˈ به عنوان معاون سیاسی – امنیتی استاندار گیلان از دیگر برنامه های جلسه شورای اداری امروز (یکشنبه ) بود .

همچنین در این جلسه ˈحسین کاووسیˈ مدیرکل سابق حوزه استاندار گیلان به عنوان مدیرکل منابع انسانی استانداری گیلان و ˈ محمد ولی روزبهان ˈ به عنوان مدیرکل حوزه استاندار گیلان معرفی شدند./ایرنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share