دکتر تامینی:

تیم مذاکره کننده ایران افتخار آفریدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات ژنو با تدبیر و تلاش های خود موفقیت ، پیروزی ، افتخار و خوشحالی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات ژنو با تدبیر و تلاش های خود موفقیت ، پیروزی ، افتخار و خوشحالی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

tamini

ˈحسن تامینی لیچاییˈ ،افزود: اعضای تیم مذاکره کننده ایران اسلامی در این مذاکرات با حرکت در راستای سیاست های نظام، از عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به خوشحالی مردم و قدردانی آنان از تیم مذاکره کننده ایران اظهار داشت : دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی با انجام این مذاکره و توافقات انجام گرفته در حوزه سیاست خارجی کارنامه درخشانی را به جا گذاشته است .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسمیت شناختن حق مسلم ایران در توافق گروه ۱ + ۵ خاطرنشان کرد : این امر، نشان دهنده حقانیت ایران در موضوع هسته ای است .

وی در رابطه با تاثیر مثبت توافق ایران با گروه ۱ + ۵ در مذاکرات ژنو گفت: با این توافقات، مبادلات و ارتباطات نزدیکتر و نگرانی ها مرتفع می شود .

تامینی یادآور شد : تیم ایران در این مذاکرات نشان داد که اهل مذاکره و گفت و گوست که این مهم، نقش و جایگاه ایران اسلامی را در جهان پررنگ تر می کند/۸دی نیوز

Share