رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به گودرزی

روحانی: مشکل اصلی نسل جوان امروز، اشتغال و منزلت اجتماعی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور کشورمان در جلسه رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش گفت: دولت مصمم به تعامل با مجلس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و رأی اعتماد به وی، دستور کار نشست علنی امروز پارلمان است.rohani

هم‌اکنون ۲۰۲ نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور دارند که بر این اساس کرسی ۸۷ نماینده مجلس خالی است.

حسن روحانی رئیس‌ جمهور یکشنبه هفته گذشته ۱۹ آبان‌ماه، پس از عدم رأی اعتماد وکلای ملت به نصرالله سجادی، گودرزی را برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رأی اعتماد، به مجلس معرفی کرد.

محمود گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از زمان آغاز به کار دولت یازدهم است.

تاکنون رئیس ‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر، سید رضا صالحی‌امیری و نصرالله سجادی را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کرده است، اما نمایندگان به آنان اعتماد نکردند.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، حسن روحانی رئیس‌ جمهور یک ساعت فرصت دارد از گودرزی دفاع کند.

سپس ۲ مخالف و ۲ موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق، هر کدام حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت سخنرانی دارند، البته هر نماینده مخالف یا موافق می‌تواند تمام یا بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری بدهد.

پس از اتمام سخنرانی مخالفان و موافقان برنامه‌های وزیر پیشنهادی، خود وزیر پیشنهادی پشت تریبون قرار می‌گیرد و حداکثر ۳۰ دقیقه فرصت دارد ضمن تشریح بیوگرافی و سوابق خود، برنامه‌هایش را ارائه دهد.

در پایان هم رئیس مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به رأی وکلای ملت می‌گذارد.

کل زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ۱۵۰ دقیقه معادل ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است، البته ممکن است برخی مخالفان از ایراد سخنرانی انصراف دهند که در این صورت موافق هم صحبت نمی‌کند و در نتیجه از این زمان کاسته می‌شود.

روز جمعه ۲۴ آبان ماه مهلت قانونی ۳ ماهه دولت برای اداره وزارت ورزش و جوانان با «سرپرست» به پایان رسیده است، در صورتی که نمایندگان امروز هم به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اعتماد نکنند، با توجه به پایان مهلت ۳ ماهه، باید از رهبر معظم انقلاب مجوزی اخذ شود و ایشان فرصتی بدهند تا در این مدت تکلیف وزیر این وزارتخانه مشخص شود.

تاخیر ۱۱ نفر از نمایندگان در جلسه رای اعتماد

اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز ۲۶ آبان ۹۲ مجلس عبارتند از:

۱- حسین خسته‌بند نماینده مردم بندرانزلی

۲- محمد دامادی نماینده مردم ساری

۳- محمدجواد نظری‌مهر نماینده مردم کردکوی و ترکمن

۴- محمد سقایی نماینده مردم استهبان

۵- ناصر سودانی نماینده مردم اهواز

۶- ناصر صالحی‌نسب نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان

۷- علی علیلو نماینده مردم شبستر

۸- عمران علی‌محمدی نماینده مردم ایلام

۹- محمد فیروزی نماینده نطنز و قمصر

۱۰- غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار

۱۱- محمدعلی مددی نماینده مردم میانه

روحانی وارد صحن علنی مجلس شد

حسن روحانی رئیس ‌جمهور دقایقی پیش برای دفاع از محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول و محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم هنگام ورود روحانی به صحن از وی استقبال کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور از جمله همراهان روحانی در هنگام ورود وی به صحن مجلس بودند.

پس از ورود رئیس جمهور و هیئت همراه به صحن مجلس لاریجانی به آنها خوش آمد گفت.

روحانی از ۱۲ مرداد تا کنون پنج بار در مجلس حاضر شده بود.

تاخیر روحانی در ورود به صحن مجلس

جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حدود ساعت ۸:۱۵ به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با دستور کار بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان آغاز شد.

پس از قرائت دستور کار توسط محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس، آیاتی از کلام‌الله مجید در صحن علنی تلاوت شد و سپس حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا عضو دیگر هیئت رئیسه، اسامی غایبان و متأخران را قرائت کرد.

سپس رئیس مجلس از ضرغام صادقی خواست که اسامی نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کند.

با توجه به تأخیر در ورود حسن روحانی رئیس‌جمهور به صحن علنی، مجلس وارد بررسی دستور دوم جلسه که رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بود، شد.

هنگام قرائت گزارش این کمیسیون توسط جعفر قادری سخنگوی کمیسیون، رئیس‌جمهور وارد صحن علنی مجلس شد.

اسامی نمایندگان مخالف و موافق برنامه‌های گودرزی

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان که بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دستور کار نشست علنی بود، اسامی نمایندگان مخالف و موافق گودرزی را قرائت کرد.

بر این اساس علی ایرانپور نماینده مبارکه و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، به عنوان مخالفان برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین و حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به عنوان موافقان وزیر پیشنهادی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

سخنرانی روحانی در صحن علنی مجلس آغاز شد

سخنرانی حسن روحانی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران  که صبح امروز (یکشنبه) برای دفاع از محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس حاضر شده بود، آغاز شد.

محمود گودرزی استاد تمام رشته علوم ورزش دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۸۷ تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده داشته است.

بر این اساس رئیس ‌جمهور برای چهارمین بار برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وارد صحن علنی مجلس شد؛ پیش از این حسن روحانی برای دفاع از سلطانی‌فر، صالحی امیری، نصراله سجادی به مجلس آمده بود.

روحانی: دولت مصمم به تعامل با مجلس است

حسن روحانی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در ابتدای جلسه رأی اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه ورزش و امور جوانان در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان همه را به بهره‌مندی و استفاده از معنویت عاشورا توصیه کرد.

وی با بیان اینکه امروز برای چهارمین بار برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان در مجلس حضور پیدا می‌کند اظهار داشت: پیش از این اهمیت وزارت ورزش و جوانان را عرض کرده‌ام.

رئیس جمهور ادامه داد: همان طور که قبلا گفتم دولت خود را پیکره‌ای از نظام می‌داند و در کنار مجلس و دیگر اعضای نظام جمهوری اسلامی باید بار سنگین نظام را به دوش بگیریم.

شرایط کشور اقتضا می‌کند دولت و مجلس بیشتر در کنار هم باشند

رئیس دولت یازدهم با تأکید بر اینکه دولت به حقوق قانونی مجلس توجه دارد، ادامه داد: دولت این نکته را که نمایندگان به وزیر پیشنهادی رأی بدهند یا ندهند حق قانونی نمایندگان می‌داند اما در عین حال در کنار همه حقوق قانونی شرایط کشور، جامعه، منطقه و بین‌المللی اقتضاء می‌کند که بیشتر در کنار هم باشیم.

روحانی با اشاره به اولویت‌های امروز کشور تصریح کرد: باید دست به دست هم داده و اولویت‌های مورد نظر مجلس، مردم و دولت را مد نظر قرار دهیم.

وی ارائه لیست وزرای پیشنهادی کابینه را در روز تحلیف ریاست جمهوری یادآور شد و افزود: این کار به این دلیل بود که هیچ تأخیری در انجام وظیفه دولت وجود نداشته باشد و این حرکت دولت مورد توجه و تحسین رهبر معظم انقلاب و مردم قرار گرفت.

رئیس‌جمهور با اشاره به گذشت ۳ ماه از آغاز به کار دولت ادامه داد: امیدوارم امروز دولت پس از ۳ ماه تکمیل شود و ما نیز بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

روحانی خواست مردم را حل مشکلات معیشتی، اجتماعی، اقتصادی، تورم، اشتغال و سیاست خارجی دانست و تصریح کرد: شما بهتر می‌دانید که برای حل مشکلاتی راهی جز همکاری دولت و مجلس وجود ندارد و همه باید در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

روحانی اظهار داشت: تردیدی ندارم با وحدت و همدلی مشکلات جامعه را رفع خواهیم کرد.

رئیس‌ جمهور اضافه کرد: حتی در سیاست خارجی و مسائل خارجی دولت در صورتی موفق خواهد بود که بیگانگان وحدت و اتحاد و یکپارچگی ما را مشاهده کنند و در این وحدت و یکپارچگی قوا، بیش از همه چشم توجه به دولت و مجلس  دوخته شده است.

وی ادامه داد: البته دولت مصمم به تعامل با مجلس و همکاری با مجلس است و من تردید ندارم که اراده مجلس، همکاری است چرا که دولت و مجلس دغدغه‌های واحد و هدف‌های مشترکی دارند و در راهکارها نیز معمولا راهکارهای مشترکی را مد نظر قرار می‌دهند.

روحانی یادآور شد: در ماه آینده تلاش ما این است که بتوانیم بودجه را آماده کنیم و دوباره آنجا نیز میدان تعامل و همکاری مجلس و دولت است تا بتوانیم بودجه‌ای که درخور این کشور و ملت باشد برای سال آینده با همکاری یکدیگر دولت آن را تهیه و مجلس آن را تصویب کند.

رئیس‌ جمهور تصریح کرد: در زمینه وزارت ورزش و جوانان همانطور که قبلا نیز اشاره کردم و در برنامه دولت تدبیر و امید آمده است ورزش را یک فعالیت نشاط‌آفرین، سلامت‌بخش، انسجام‌آفرین و حتی زمینه بسیار مناسبی برای کاهش هزینه‌های دولت در اداره کشور و ایجاد ثروت ملی می‌دانم و دولت بر این مبنا نگاهش به مسئله ورزش یک نگاه تخصصی است.

وی اظهار داشت: در سایه ورزش ما می‌توانیم غرور، افتخار ملی و انسجام بیشتر ملی را شاهد باشیم؛ در سایه توسعه ورزش می‌توان شاهد سلامت جسمی، روحی و اجتماعی در کشورمان باشیم.

روحانی ادامه داد: در سایه ورزش می‌توانیم به توسعه اقتصادی نیز نگاه کنیم؛ صنعت ورزش زمینه‌ای برای اشتغال در جامعه است؛ بنابراین دولت هم به ورزش حرفه‌ای و هم به ورزش قهرمانی و هم به ورزش عمومی توجه خواهد داشت؛ بالاتر از این بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که ما امروز با آن مواجهیم در سایه توسعه ورزش را می‌توان کاهش داد.

رئیس‌ جمهور تصریح کرد: اگر بگوییم ورزش عاملی برای امنیت اجتماعی و حتی عامل مؤثری در امنیت ملی است سخنی به گزاف نگفته‌ایم؛ در کنار مسئله ورزش، مسئله جوانان مطرح است گرچه این دو با یکدیگر بار وزارتخانه را سنگین کرده اما دولت خود را متعهد می‌داند که قانون مجلس را در زمینه این وزارتخانه اجرا کند.

وی تأکید کرد: مسئله توجه به جوانان بسیار حائز اهمیت است، جامعه ما یک جامعه جوان است یا به تعبیری بسیار جوان است؛ ما باید به دغدغه‌های مربوط به جوانان توجه کنیم البته وزارتخانه‌های مختلفی همچون آموزش و پرورش، آموزش عالی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کار هر یک این مسئولیت را بر دوش دارند و تمام بخش‌های اقتصادی دولت بخشی از وظایفشان مربوط به جوانان جامعه است اما در عین حال این وزارتخانه وظیفه خاصی را نسبت به جوانان برعهده دارد.

روحانی یادآور شد: جوانان روزگاری معضل اصلی‌شان تحصیل و تحصیلات عالیه بود و شاید امروز از آن مشکلات عبور کرده باشیم و مشکل اصلی برای نسل جوان مسئله اشتغال، منزلت اجتماعی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و رفع مشکلات مسکن و ازدواج است که بسیاری از آنها به مسئله اشتغال باز می‌گردد.

رئیس‌ جمهور افزود: همه وزارتخانه‌های دولت مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، در بخش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی و امنیتی؛ اما این وزارتخانه باید با کمک سایر وزارتخانه‌ها به طور ویژه به مسئله جوانان و حل مشکلات آنها بپردازد.

 

روحانی ادامه داد: برای اینکه فردی بتواند این بار سنگین را بر دوش گیرد، فرد صاحب نظر و متخصص را برای این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد کرده‌ایم. آقای دکتر محمود گودرزی در این زمینه هم دارای تخصص هم دانش و هم فعالیت دانشگاهی است. گودرزی دارای تالیفات متعدد و مقالات فراوانی است و سال‌ها به وظیفه معلمی خود در دانشگاه تهران اشتغال داشته است.

وی افزود: گودرزی لااقل در دو زمینه ورزشی مقام مربیگری دارد و کاملا به این محیط تخصصی آشناست و متخصصان فراوانی زیر دست این استاد تربیت شده‌اند. او می‌تواند با آشنایی که دارد افراد متخصص و صاحب‌نظر را به کار گیرد.

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه هم مسابقات آسیایی و هم جام جهانی را پیش رو داریم، اظهار داشت: بنابر این لازم است هر چه زودتر این وزارتخانه دارای مسئول دائمی خود شود در این صورت بهتر می‌توانیم برای آینده این مسابقات و اهداف‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

روحانی تاکید کرد:‌ گودرزی هم سابقه حضور در نهادهای انقلابی را دارد هم سابقه حضور در جبهه و امیدواریم فضای انقلابی را با حضورش در این وزارتخانه بیش از آنچه امروز دارای آن است، شاهد باشیم و با سلامت بیشتر و استقرار اخلاق بیشتر آنهم اخلاق قهرمانی، فتوت و مردانگی که در این زمینه همه ورزشکاران ما پیرو راه امیرالمومنین خواهند بود، موفق باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم آقای گودرزی بتواند هم در زمینه تخصصی، اخلاقی و فرهنگی و هم در زمینه اقتصاد با توجه به اینکه سوابق مدیریت اقتصادی دارد، بخش اقتصاد ورزش را هم سامان دهد. پروژه‌های زیادی ناتمام مانده است که برخی ارزش آنها را ۶ هزار میلیارد تومان برآورد می‌کنند که نیاز است به بهترین شکل به پایان برسد.

رئیس‌ جمهور خطاب به نمایندگان مجلس گفت: با تائید آقای گودرزی هم به ورزش کمک کرده‌اید هم به جوانان عزیز امید و نشاط بیشتری داده‌اید و امیدوارم امروز شاهد آن باشیم که دولت تکمیل شود و بتواند به وظایف سنگینی که قانون و مطالبات مردم بر دوش آن گذاشته عمل کند.

ایرانپور: وزیر پیشنهادی موضع خود را در قبال فتنه ۸۸ تشریح کند

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت این وزارتخانه گفت: حساسیت وزارت ورزش و جوانان به خصوص به دلیل گستردگی وظایف آن در حوزه ورزش و جوانان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: بخصوص در حوزه ورزش که طرفداران زیادی در داخل کشوردارد و همچنین حوزه جوانان که بخش‌ وسیعی از جمعیت فعال کشور را در برمی گیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای گودرزی میری توانمند است و سال‌های متمادی در عرصه ورزشی در دانشگاه فعالیت کرده است اما باید بگوییم که ایشان در حوزه وزارت ورزش و جوانان تا چه اندازه موثر است.

ایرانپور با اشاره به اینکه در طی سال‌های گذشته وزن بخش ورزش سنگین‌تر از بخش جوانان بوده است گفت: برنامه‌های آقای گودرزی در حوزه جوانان چیست؟ امروز بخش عمده‌ای از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهد و ایشان به صورت کامل باید توضیح دهند که چه برنامه زمانبندی‌ شده‌ای برای حل مشکلات جوانان در کشور دارد.

وی افزود: نکته دیگر اینجاست که برنامه آقای گودرزی برای تیم‌های شهرستانی که با کمترین بودجه و امکانات بیشترین بازدهی را در کشور دارد چیست؟

وی افزود: بخش اعظم مبالغ مالی وزارت ورزش و جوانان بر روی تیم‌های پایتخت‌نشین سرمایه‌گذاری می‌شود و به تیم‌های شهرستانی توجه کمتری می‌شود. آقای گودرزی چه برنامه‌ای برای رفع این مسئله دارد؟

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با موضوع طرح‌های نیمه تمام هم‌اکنون پروژه‌هایی در کشور وجود دارد که عمر آنها به ده‌ها سال می‌رسد که نمونه ان ورزشگاه نقش جهان است که سال‌ها از قول مساعد مقامات سازمان تربیت بدنی برای تکمیل آن می‌گذرد.

وی افزود: ورزشگاه مبارکه با ۶۰۰ هزار متر مربع زیربنا کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است و یکی از درخواست‌های مردم عزیز شهر مبارکه تکمیل این ورزشگاه است.

ایرانپور در پایان سخنان خود همچنین به بحث موضع وزیر پیشنهادی در خصوص فتنه سال ۸۸ پرداخت و گفت: امیدوارم ایشان مواضع خود را در این باره به خوبی تشریح کنند.

روحانی صحن علنی مجلس را ترک کرد

حسن روحانی رئیس جمهور پس از سخنرانی و دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان صحن علنی مجلس را ترک کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس، روحانی را هنگام خروج از صحن علنی، بدرقه کرد.

حسینی: گودرزی از تجربه و تخصص لازم برای اداره وزارت ورزش برخوردار است

فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: متأسفانه امروز اکثر جوانان عزیز ایران بیکار هستند و جایگاهی ندارند که معتقدیم گودرزی می‌تواند مشکلات آنها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه ۳ وزیر گذشته‌ای که برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بودند افراد خوبی بودند، خاطر نشان کرد: به هر حال مجلس در چارچوب قانون به این افراد رأی اعتماد نداد اما این دلیل نمی‌شود که مجلس با فرد خاصی دشمنی داشته باشد.

نماینده قصرشیرین با بیان اینکه امروز دشمنان علی‌الخصوص آمریکا با تمام توان در برابر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است، تصریح کرد: البته آنها نیز اقتدار ایران را فهمیده‌اند و هر چه در برابر ایران تلاش کردند شکست خوردند.

حسینی، روستازاده بودن، تجربه و تخصص گودرزی را از دلایل دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش برشمرد و بر همین اساس ادامه داد: ایشان علاوه بر اینکه در مدیریت ورزش تجربه قابل قبول و کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته است به هیچ جناح و گروهی نیز وابستگی ندارد.

وی با اشاره به این نکته که جوانان از گودرزی انتظار دارند که رنج آنها را به پایان برساند، خاطر نشان کرد: گودرزی همیشه از جوانان مناطق روستایی، عشایری و مرزی با تمام توان دفاع کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انصاف نیست که پس از گذشت ۴ ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید به آن کمک نکنیم خاطر نشان کرد: دولت را مردم انتخاب کردند اما انتظار ما از روحانی این است که جوانان را در بحث ورزش بیشتر از گذشته کمک و حمایت کند.

حسینی با بیان اینکه نیاز است تا کابینه دولت هر چه زودتر تکمیل شود، تصریح کرد: گودرزی می‌تواند با برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های مفید در راستای ورزش مخصوصا ورزش استان‌ها به کابینه دولت یازدهم کمک کند.

وی همدلی و هماهنگی با مجلس را از انتظارات نمایندگان مردم پس از انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان برشمرد و افزود: جوانان از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برند که نمایندگان از گودرزی انتظار دارند تا در راستای رفع آنها اقدامات اساسی انجام دهد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه امروز بعضی از روستاهای ما فاقد حتی یک توپ فوتبال هستند، خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان متذکر شد: شما ایثارگر، رزمنده دفاع مقدس و غیرسیاسی هستید و ما اطمینان داریم که به کمک خدای متعال می‌توانیم مسیر ورزش را دنبال کرده و آن را به جایگاه مناسبی برسانیم.

حسینی در پایان با بیان اینکه متأسفانه چند ماه است که ورزش رها شده، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گودرزی سرباز ولایت است و همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده از نمایندگان خواهش می‌کنم تا کمک کنند تا هر چه زودتر به نتیجه خوبی در امر ورزش برسیم چرا که معتقدم گودرزی می‌تواند از حقوق جوانان دفاع کرده و جایگاه آنها را تعالی بخشد.

Share