ناظمی:می توانستیم گل های بیشتری به گسترش بزنیم/ هیچکدام از بازیکنان داماش نمی خواستند وقت تلف کنند

به گزارش دیارمیرزا : سرمربی تیم داماش گفت:برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بودیم. افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:دو تیم استراتژی و تاکتیک های خاص خود را داشتند تا به دروازه حریف برسند.گسترش خوب بود و ما بازی های قبلی این تیم را آنالیز کرده […]

به گزارش دیارمیرزا : سرمربی تیم داماش گفت:برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بودیم.
افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:دو تیم استراتژی و تاکتیک های خاص خود را داشتند تا به دروازه حریف برسند.گسترش خوب بود و ما بازی های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم.نمی خواستیم دست خالی به رشت برگردیم.به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم.ما در بازی های قبل هم شایسته برد بودیم اما بدشانسی و بی دقتی مانع بردمان می شد.
وی درباره اعتراض بازیکنان گسترش به ضد فوتبال داماش گفت:شخصا به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم.هیچکدام از بازیکنان داماش نمی خواستند وقت تلف کنند.آنها آسیب می دیدند و داور خطا اعلام می کرد.۶ دقیقه وقت اضافه هم که اعلام شد برای هر دو تیم بود و فقط به دلیل وقت تلف کردن ما نبود.
ناظمی ادامه داد:ما در دیدارهای قبلی هم زیبا بازی می کردیم اما پیروز نمی شدیم.امروز آمدیم تا هم فوتبال زیبایی را ارائه بدهیم و هم سه امتیاز را بگیریم.دو تیم دونده بودند و گسترش هم موقعیت های زیادی داشت.وقتی گل دوم را زدیم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم چون گسترش بازی را رها کرده بود.مدافعان ما فداکارانه بازی کردند.
سرمربی داماش گفت:در بازی هایی که فیزیکی و درگیرانه است اشتباه بازیکن حریف تیم مقابل را به گل می رساند.امروز هم همین اتفاق افتاد.برای سه امتیاز به تبریز آمدیم و با سه دفاع بازی کردیم.اگرچه در جدول شرایط خوبی نداشتیم اما از نظر فنی وضعیتمان خوب بود.
در پایان این نشست ،یکی از تماشاگران تبریزی از سرمربی داماش پرسید چرا با سیستم ۱_۰_۹ بازی کردید که وی با خنده پاسخ داد هر وقت این سیستم را برای من تشریح کردید پاسخ شما را می دهم.

Share