آماده کسب اولین برد خانگی هستیم/ تصمیم‌ها برای تیم‌ها یکسان نیست

به گزارش دیارمیرزا  افشین ناظمی در گفتگو باخبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از بردی که هفته قبل برابر تیم گسترش فولاد کسب کردیم، از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم […]

به گزارش دیارمیرزا  افشین ناظمی در گفتگو باخبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از بردی که هفته قبل برابر تیم گسترش فولاد کسب کردیم، از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و در تمرینات روزهای گذشته نیز بازیکنان نشان دادند که کاملا برای دیدار این هفته برابر سپاهان با انگیزه هستند.

وی با بیان اینکه سپاهان جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آید، ادامه داد: سپاهان تیمی بوده که همیشه در جمع مدعیان حضور داشته است. این تیم بازیکنان با تجربه و کادر فنی خوبی دارد و کاملا تیمی حرفه‌ای است. البته ما کار خودمان را می‌کنیم و به دنبال این هستیم که نخستین برد خانگی فصل را مقابل این تیم کسب کنیم.

سرمربی تیم داماش در پاسخ به این پرسش که آیا مثل دیدار فصل قبل می‌توانند سپاهان را در رشت شکست دهند؟، خاطرنشان کرد: نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و آن بازی هم به تاریخ پیوست. آنچه که مسلم است ما در این بازی هم به دنبال برد هستیم تا هوادارانمان را شادمان به منزل بفرستیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم این تیم هم عنوان کرد: مهدوی و آبشک مصدوم هستند که کادر پزشکی در تلاش بود آنها را به این دیدار برساند و فردا مشخص می‌شود که آیا آنها به این بازی می‌رسند یا خیر.

ناظمی درباره کسر امتیاز از این تیم گفت: امیدوارم اگر تصمیمی گرفته می‌شود برای همه تیم‌ها یکسان باشد. من هر چه فکر می‌کنم در دیدار با استقلال تماشاگران شرایطی را رقم نزدند که امتیاز از تیم ما کسر شود. بهرحال این اتفاق رخ داده و کاری هم نمی‌شود کرد. ما کارمان را داخل زمین انجام می‌دهیم و امتیازاتمان را کسب می‌کنیم.

 

Share