ناظمی:برای بردن سپاهان برنامه دارم

به گزارش دیارمیرزا: اگر مهدوی و متوسل‌زاده از موقعیت‌های گلزنی‌شان استفاده می‌کردند به استقلال نمی‌باختیم. متاسفانه نتایج دست ما را بسته است و نمی‌توانیم تفکر دوم خودمان را پیاده کنیم سرمربی داماش معتقد است استقلال موقعیت گل چندانی نداشته و اگر اشتباه بازیکنان میزبان نبود آن‌ها تا صبح هم به گل نمی‌رسیدند. حتی سوال و […]

به گزارش دیارمیرزا: اگر مهدوی و متوسل‌زاده از موقعیت‌های گلزنی‌شان استفاده می‌کردند به استقلال نمی‌باختیم. متاسفانه نتایج دست ما را بسته است و نمی‌توانیم تفکر دوم خودمان را پیاده کنیم

سرمربی داماش معتقد است استقلال موقعیت گل چندانی نداشته و اگر اشتباه بازیکنان میزبان نبود آن‌ها تا صبح هم به گل نمی‌رسیدند. حتی سوال و اصرار یک خبرنگار هم باعث نشد او به برتری استقلال صحه بگذارد. افشین ناظمی در نشست مطبوعاتی پایان بازی به این ترتیب پاسخ خبرنگاران حاضر را داد:

باز هم پیروز نشدید؛ از باخت به استقلال صحبت کنید؟

به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند ولی ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و حریف موقعیت زیادی نداشت. حتی من با بازیکنانم کار کرده بودم و نگران هیچ چیزی نیستم و هرچه در توان دارم به کار می‌گیرم تا امتیازهای بعدی را بگیریم.

انگار بازی ‌را ندیده‌‌اید! استقلال خیلی موقعیت داشت.

کدام موقعیت را می‌گویید؟ چرا فقط شما یک نفر این حرف را می‌زنید؟ مگر توپی را که متوسل‌زاده زد موقعیت صد درصد نبود. وقتی دفاع حریف کند است باید از عمق دفاع حمله کنیم. مگر همان توپی که مهدوی‌ زد و گل نشد از کجا زد؟

یک صحنه مشکوک به پنالتی هم داشتید؛ نظر شما؟

آن صحنه را ندیدم.

روش بازی داماش؛ تاکتیک‌تان برای شکست استقلال چه بود؟

وقتی استقلال از ابتدای نیمه دوم مجیدی را آورد می‌خواست از بازی مستقیم استفاده کند که اشتباه فردی ما باعث گلزنی او شد. اگر بازیکن ما اشتباه نمی‌کرد استقلال تا صبح گل نمی‌زد. ما اگر مرکز میدان را هم می‌گرفتیم تاثیری نداشت. وقتی چهار هافبک وسط داشتیم نیازی به تغییر سیستم نداشت.

قلعه‌نویی گفته شما از بازیکنان بلند قدتان استفاده کردید؟

ضعف استقلال را در عمق دفاع دیدیم و هدف اصلی ما آنجا بود. چون مهاجمان ما از گام‌های بلندی استفاده می‌کنند در ۱۵ دقیقه آخر از مهاجمان سرعتی استفاده کردیم. در هر بازی باید به گل برسیم. برای ما معضل گل مفت خوردن است اما به استقلال تبریک می‌گویم و باید به خودمان برگردیم و انشالله از این وضعیت خارج شویم.

دو دیدار آینده‌تان با گسترش تبریز و سپاهان است؛ بالاخره می‌برید؟

من ناظمی برای شش امتیاز آینده برنامه دارم و تیم را برای برد به میدان می‌فرستیم. در بازی‌های بزرگ اشتبا‌هات تاثیرگذار است. حالا هم بازیکنان ما نباید اشتباه کنند و به همین محکمی که در اینجا حرف می‌زنم به بازیکنان هم می‌گویم که باید حمله کنیم تا به گل برسیم. از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نمی‌کنیم. اگر مهدوی و متوسل‌زاده از موقعیت‌های گلزنی‌شان استفاده می‌کردند به استقلال نمی‌باختیم. متاسفانه نتایج دست ما را بسته است و نمی‌توانیم تفکر دوم خودمان را پیاده کنیم.

نسبت به بازی‌های قبلی تغییرات زیادی داشتید؛ چرا؟

بر اساس قدرت تاکتیکی حریف ترکیب تیم را تعیین کردیم. هادی محمدی را به میدان فرستادیم تا قدرت سرزنی ما اضافه شود. خوشحالم استقلال از آن ناحیه که من فکر می‌کردم به گل نرسید.

عملکرد دروازه‌بان تیم‌تان را چطور دیدید؟

از بازیکنانم راضی هستم چون زحمت خودشان را کشیدند. امروز دهقانی را گذاشتیم و میلاد فراهانی هم زحمات زیادی برای ما کشیده و از دهقانی هم راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده اشتباه‌ها را کم کنیم./گل

Share