ضرورتی برای ادامه کار ائتلاف پیشرفت وجود ندارد

به گزارش دیارمیرزا : کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت گفت: ‌شرایط تغییر کرده است و ضرورتی که موجب شد تا ما (ولایتی، حدادعادل، قالیباف) ائتلاف تشکیل دهیم دیگر احساس نمی‌شود. غلامعلی حدادعادل در حاشیه سخنرانی در مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا حضور […]

به گزارش دیارمیرزا : کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت گفت: ‌شرایط تغییر کرده است و ضرورتی که موجب شد تا ما (ولایتی، حدادعادل، قالیباف) ائتلاف تشکیل دهیم دیگر احساس نمی‌شود.
13920310181021506608833

غلامعلی حدادعادل در حاشیه سخنرانی در مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا حضور هر سه عضو ائتلاف پیشرفت خلاف وعده‌های قبلی نیست؟ اظهار کرد: ما با توافق یکدیگر در انتخابات شرکت کردیم و ضرورتی که موجب شد تا ما ائتلاف تشکیل دهیم دیگر احساس نمی‌شود. ما تابع شرایط تغییر روش دادیم و این تغییر روش ما موجب شکست اصولگرایان نمی‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که وجه تمایز برنامه‌های شما سه نفر عضو ائتلاف چیست؟ تاکید کرد: ما سه نفر با سه گذشته تحصیلی، مدیریتی و دیدگاه‌های متفاوت هستیم اما اختلاف دیدگاههای ما آنقدر نیست که ما را از دایره اصولگرایان خارج کند. ما با بیان اندیشه‌های خود به مردم قدرت انتخاب می‌دهیم و وجه ممیز برنامه‌های ما را رسانه‌ها باید تشخیص دهند.
Share