جعفرزاده : طرح انتزاع کشاورزی مانع فرار به جلوی وزیر می شود

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتزاع کشاورزی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید خیلی از مشکلات این بخش رفع و همینطور فرار به جلوی وزیر جهاد کشاورزی را سد خواهد کرد.  غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: مطابق این طرح صفر […]

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتزاع کشاورزی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید خیلی از مشکلات این بخش رفع و همینطور فرار به جلوی وزیر جهاد کشاورزی را سد خواهد کرد.

 غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: مطابق این طرح صفر تا صد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تجمیع شده است.IMG13095958.jpg

وی اظهارداشت: رشد بخش کشاورزی به عنوان بستری برای کسب اهداف توسعه در تمامی کشورها امری ضروری قلمداد می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود و تقویت رشد اقتصادی، کاهش فقر، بهبود امنیت غذایی و حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: کشاورزی نقش مهمی در حیات اقتصادی جوامع دارد.

وی افزود: بخش کشاورزی به دلیل گستردگی و پیوند های قوی با سایر بخش های اقتصادی  به عنوان موتور و محرک اولیه رشد اقتصادی عمل می کند.

جعفرزاده اظهارداشت: این  بخش به طور مستقیم از طریق تولید بیشتر و صادرات و به صورت غیر مستقیم از طریق افزایش تقاضا برای خدمات و کالاهای صنعتی در جوامع روستایی به رشد اقتصادی کمک و در نتیجه موجب خلق فرصت های شغلی جدید می شود.

وی یادآورشد: استان گیلان در عرصه کشاورزی به دلیل داشتن آب و هوای مناسب موقعیت های خوبی برای سرمایه گذاری و تولید دارد بنابراین مسئولان باید با برنامه ریزی کاربردی و تقویت زیر ساخت ها در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

Share