از سازمان ميراث فرهنگي وگردشگري تحقيق و تفحص ميشود :

موضع گیری شدید نماینده مردم رشت نسبت به میتینگ انتخاباتی دولت

به گزارش دیارمیرزا :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، برگزاری مراسم تقدیر از خادمان نوروزی در مجموعه ورزشی آزادی را لشکر‌کشی انتخاباتی خواند، افزود: هر سازمانی که بخواهد هزینه‌های برگزاری مراسم رئیس جمهور در مجموعه ورزشی آزادی را فراهم کند تحقیق و تفحص می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، برگزاری مراسم تقدیر از خادمان نوروزی در مجموعه ورزشی آزادی را لشکر‌کشی انتخاباتی خواند، افزود: هر سازمانی که بخواهد هزینه‌های برگزاری مراسم رئیس جمهور در مجموعه ورزشی آزادی را فراهم کند تحقیق و تفحص می‌شود.

jagarzadeh2-300x180

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اقدام دولت مبنی بر برگزاری مراسم تقدیر از خادمان سفرهای نوروزی، گفت: اکنون در نزدکی زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و دولت هم به دنبال معرفی کاندیدا است از همین‌رو شائبه انتخاباتی بودن این اقدام و مصادره به مطلوب این مراسم از سوی دولت تقویت می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری جشن انتخاباتی در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی در شان دولت نیست، افزود: در حال حاضر کشور از نظر اقتصادی با مسائلی روبرو است که این مشکلات مردم را در زمینه اقتصادی در تنگنا قرار داده است و هرگونه هزینه اضافی و ریخت و پاش در شرایط کنونی به صلاح کشور و مردم نیست.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نباید اینگونه بازی‌های سیاسی را ادامه بدهد، تصریح کرد: بهتر است رئیس جمهور وقت و انرژی خود را برای حل مشکلات اقتصادی اقتصادی کشور به کار بگیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی برگزاری مراسم تقدیر از خادمان نوروزی در مجموعه ورزشی آزادی را لشکر‌کشی انتخاباتی خواند و تصریح کرد: بر اساس خبرهای منتشر شده قرار است سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هزینه‌های برگزاری این مراسم را پرداخت کند که در این صورت معتقدم در صورت چنین کاری این سازمان باید در اولویت تحقیق و تفحص مجلس قرار بگیرد و مشخص شود این هزینه‌ها از کجا تامین می‌شود و در چه محل‌هایی مصرف می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: سوال اینجاست چرا دولت در سال‌های قبل برای تقدیر از خادمان سفرهای نوروزی چنین مراسمی را برگزار نمی‌کرد؟

وی با آرزوی اینکه امیدوارم رئیس جمهور آینده عقلانیت داشته باشد، یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید با برنامه به فکر حل مشکلات مردم باشد چراکه اگر شخصی بدون برنامه در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد نتیجه‌ای جز این ماجراهای خیابانی به دنبال ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، برگزاری چنین مراسمی از سوی دولت را یک میتینگ اتخاباتی خواند و توضیح داد: هر سازمانی که بخواهد هزینه‌های برگزاری مراسم رئیس جمهور در مجموعه ورزشی آزادی را فراهم کند در اولویت برنامه‌های تحقیق و تفحص مجلس قرار می‌گیرد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار است مراسمی در روز پنج‌شنبه ۲۹/۱/۹۲ در محل استادیوم آزادی با حضور بیش از یکصد هزار نفر از اعضای سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف سراسر کشور تحت عنوان جشن و مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی برگزار شود./خانه ملت

Share