شورای شهر یا شورای شر؟؟ خودتان قضاوت کنید!

بسم الله الرحمن الرحیم   سالها دل طلب جام جم از ما می کرد به گزارش دیار میرزا :چه گذشت و چه شد ؟ در این شهر بی در پیکرمان، در دیار میرزا در دیار قلی پورها، بیگلوها در دیار کسانی که به قول حضرت آقا ستارگان درخشانی در آسمان دفاع مقدس بودند چه شد […]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد

به گزارش دیار میرزا :چه گذشت و چه شد ؟ در این شهر بی در پیکرمان، در دیار میرزا در دیار قلی پورها، بیگلوها در دیار کسانی که به قول حضرت آقا ستارگان درخشانی در آسمان دفاع مقدس بودند چه شد که این طور شد ؟ نمی دانم .

 

شورای شهر یا شورای شر

خودتان قضاوت کنیم ! چرا خودتان ؟!خودمان قضاوت کنیم شورای شهری که باید محل رجوع و پناهگاه مردم باشد چه شده بود؟! نمی خواهم یاد خون دلها بیفتم یاد همه ی چیز هایی که خیلی ها دیدند و دم نزدند شورای شهری که امان مردم را برید. مردم کم توقع مردمی وقتی پای در دلشان می نشستی چیزی جز یک آسفالت ساده نمی خواستند که آن را هم حضرات دریغ کردند .270220_328

 مردمی که حتی نه لکسوز های آقایان و نه پارکینگ های طبقاتی و نه حتی سفره خانه که چه عرض کنم فسادخانه ی ماری… که از همان حقوق از یک میلیون تومنی شورا به دست آمد!!

کسی چه می داند اصلا چرا ما باید سوء ظن کنیم شاید از همین حقوق بدست آمده وقتی پنج سال و نیم حقوق یک میلیونی را ضبدر دوازده ماه به اضافه ی تانژانت کتانژانت بکنیم به عبارتی در می آمد : خیلی …

به هر حال خدا عالم است ما چه می دانیم از آن جایی که رسالت فریاد گیلان گفتمان رهبری است پس هرگز ما به کس یا کسانی که هنوز چیزی بر علیه آنها در دادگاه ثابت نشده حرفی نمی زنیم و در واقع این را خلاف شرع می دانیم .

 

به قول قدیمی ها خدا همان کهنه خداست

و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین  بالاخره ما نمردیم و مکر خدا را دیدیم داشتم یواش یواش فکر می کردم که مکر خدا به عمر را نمی رسد ولی رسید و پرده ها کنار رفت همه چیز دارد روشن می شود الحمدلله.

 

دست مریزاد سربازان گمنام

کلا این یاداشت را نوشتم برای این قسمت . در روزگاری که واقعا ناامید بودیم به دادمان رسیدند دوستان فرزانه ای میدان فرزانه مان .

واقعا بعضی اوقات فکر می کردم: یعنی کسی به داد این فساد اقتصادی شهرمان نمی خواهد برسد ؟ یعنی فرمان هشت ماده ای حضرت آقا در مورد مبازه با فساد اقتصادی ، کشک ؟؟ یعنی همیشه دیارمان باید دیار باران دیده های دلسوزان انقلاب ونظام باشد ؟ به راستی چه شده است ما را ؟

خدا را شکر که یخرجهم من الظلمات الی النور خدا را شکر که همه چیز دست اوست .

من به نوبه ی خودم تشکر ویژه ای را تنهایی! به تمام سربازان گمنام حضرت بقیه الله ارواحنا فدا عرضه می دارم آن قدر خوشحالم که دوست دارم به تنهایی از آنها تشکر کنم نه این که با کسانی که دستگیر شدند پدر کشتگی داشته باشم نه ! به خاطر این که حداقل یک سازمان به داد فریاد دل رهبرمان رسید.

 

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد

مطمئنا این حرکت برادران وزارت اطلاعات  نشان از بالندگی نظام است ولا غیر. این که کسی خیال بکند در نظام اسلامی تخلف صورت نمی گیرد اندیشه ای باطل است، نه در این نظام بلکه در نظام پیامبر اسلام صل الله علیه و آله وسلم و یا در حکومت امیر المومنین علیه السلام تخلف های بسیار فاحشی صورت می گرفت اما مهم انجام تخلف نیست مهم برخورد با متخلف است که الحمدلله با این حرکت صورت گرفته ،امیدها به تحقق مدینه النبی بیشتر شده است .

در همه ی جوامع مقبولیت عوام جامعه بسیار مهم و حیاتی است واساسا عملکرد هر دولتی بدون مقبولیت تودها ی مردم امری تقریبا نشدنی است .پس در حمایت از این حرکت انقلابی وزارت اطلاعات حمایت و رضایت عمومی بسیار تاثیر گذار است و ما در کمک به این حرکت خداپسندانه وقاطعانه باید نهایت تلاش خود را در حمایت از حافظان امنیت مردم مبذول داریم ./فریاد گیلان

Share