سامانه مکاتبات برون سازمانی منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته دولت “سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی” منطقه آزاد انزلی از سوی اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت توسعه مدیریت این سازمان راه اندازی گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته دولت “سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی” منطقه آزاد انزلی از سوی اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت توسعه مدیریت این سازمان راه اندازی گردید.
سامانه مذکور در راستای ایجاد بسترهای لازم به منظور رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه آزاد انزلی ارائه شده، می افزاید: تحقق برنامه های طرح جامع سامانه الکترونیک این سازمان، تحقق اهداف دولت الکترونیک، افزایش و گسترش ارائه خدمات الکترونیک بهمراه تسهیل و کاهش هزینه های تردد مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران به سازمان منطقه آزاد انزلی از جمله دلایل اجرای سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی، سازمان منطقه آزاد انزلی است.
با استفاده از “سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی” کلیه اشخاص می توانند نسبت به ثبت درخواست و یا مکاتبه خود از طریق سامانه که تحت وب راه اندازی گردیده، اقدام و کد رهگیری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. از سوی دیگر، دریافت
کد رهگیری و رمز عبور به این معنی است که نامه و یا درخواست آنان بدرستی ثبت و به سازمان ارسال گردیده است.
این سامانه دارای یک بخش اطلاع رسانی به شهروند می باشد که از این طریق خدمت گیرندگان می توانند از وضعیت و پاسخ نامه خویش اطلاع و آگاهی یابند.
خدمت گیرندگان می توانند از بخش خدمات الکترونیک پورتال سازمان با آدرس www.Anzalifz.ir نسبت به بهره برداری از سامانه مذکور اقدام نماید.
راه اندازی سامانه جامع خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی، سامانه جامع تحت وب صدور مجوزات سازمان ، سامانه تحت وب شهروند الکترونیک برای دهیاری ها و شوراها، سامانه تحت وب شهروند الکترونیک برای شرکت های مستقر در فاز صنعت منطقه از دیگر برنامه های سازمان بوده که در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.
/روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی
دیدگاه