به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی؛

سالن‌های ورزشی مجتمع دخانیات گیلان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، آئین افتتاح سالنهای ورزشی مجتمع دخانیات گیلان واقع در اداره مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، آئین افتتاح سالنهای ورزشی مجتمع دخانیات گیلان واقع در اداره مرکزی شهرداری رشت با حضور رحمن نصراله زنجانی عضو هیئت مدیره و مدیریت حسابرسی و بازرسی شرکت دخانیات ایران، فرشید آئینی معاون تولید ستاد، شهیار وهابی مدیرکل مجتمع گیلان، معاونین و مدیران مجتمع و سایر مسئولین حاضر برگزار شد.

شرکت دخانیات گیلان اعلام کرد که سالن‌های مذکور در رشته‌های کشتی، بدنسازی و کراس فیت با تجهیزات به روز و جدید مورد بهره برداری قرار گرفته و شاهد حضور علاقمندان و جوانان این شهر در امر ورزش می‌باشیم.

افتتاح و بازسازی این باشگاه که سال‌ها مستهلک و واگذار گردیده بود، با برونسپاری فعلی در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی قابلیت‌های ورزشی مجتمع دخانیات گیلان با در نظر گرفتن سوابق ورزشی این مجموعه در سطح استان به جهت پرورش و مسئولیت اجتماعی در قبال همکاران و خانواده آنان و عموم مردم و همچنین به جهت درآمدزایی برای مجتمع و باشگاه دخانیات مورد توجه می‌باشد.

این‌مجموعه‌ها تاکنون دچار مشکلات تاسیساتی و ساختمانی بوده که در طی سال‌های اخیر علاوه برعدم تامین منابع مالی هیچگونه اقدامی در حفظ و صیانت از ابنیه باشگاه‌ها صورت نمی‌پذیرفت که با انجام این اقدامات، کلیه نیازمندیهای مجتمع علاوه بر تامین منابع، زیر ساختهای آن نیز اصلاح شد.

Share