با اکثریت آرا

محمدطاها جهاندیده دبیرکل اتحادیه انجمن‌های علمی الهیات کشور شد

محمدطاها جهاندیده، جوان گیلانی و دبیر دو دوره انجمن علمی فلسفه اسلامی دانشگاه تهران با اکثریت آرا به عنوان دبیرکل اتحادیه الهیات کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چهارمین مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات کشور در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور ناظران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این انتخابات، محمدطاها جهاندیده، جوان گیلانی و دبیر دو دوره انجمن علمی فلسفه اسلامی دانشگاه تهران با اکثریت آرا به عنوان دبیرکل اتحادیه الهیات کشور انتخاب شد.

این مجمع با حضور دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی الهیات کشور برگزار و دبیرکل اتحادیه، اعضای شورای مرکزی و بازرسان چهارمین دوره اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی الهیات ایران مشخص شدند. دوره جدید با حضور نمایندگان دانشگاه‌های تهران، مذاهب اسلامی، علامه طباطبایی، گنبد کاووس، اصفهان، قم، امام صادق(ع) و بوعلی همدان آغاز به کار کرد.

دبیرکل اتحادیه، عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در اتحادیه را داشته و نماینده حقوقی اتحادیه در جوامع علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی است که پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی انتخاب می‌شود.

Share