فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرد:

رد رشوه ۵۰ میلیون تومانی پلیس بندرانزلی؛ ماجرا چه بود؟!

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۱ شهرستان «بندرانزلی» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۱ شهرستان «بندرانزلی» خبر داد.

سرهنگ «قاسم جانعلی‌پور» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ فا.شهرستان بندرانزلی، کارکنان آن یگان پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل مقدار یک کیلو و ۲۲۰ گرم هروئین و هشتصد و هفتاد گرم شیشه و یک بطری مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد، افزود: متهم ۲۷ ساله به جهت چشم پوشی ماموران از اعمال قانون و رهایی خود اقدام به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: رشوه باعزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ درمیان بگذارند.

Share