رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

توقیف پژو پارس بدون پلاک به دلیل ارتکاب تخلفات مخاطره‌آمیز در رشت!

سرهنگ فتح‌الله نصیریان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودروی سواری به دلیل ارتکاب تخلفات مخاطره‌آمیز در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودروی سواری به دلیل ارتکاب تخلفات مخاطره‌آمیز در رشت خبر داد.

سرهنگ «فتح الله نصیریان» در تشریح این خبر اظهار داشت: یک دستگاه سواری پژو پارس که در بلوار امام رشت دارای حرکات مخاطره‌آمیز و فاقد پلاک بود، متوقف شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: طی بررسی به عمل آمده از سامانه اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی، مشخص شد، این خودرو دارای سابقه تخلفات متعدد حادثه ساز بوده و دارای دستور توقیف نیز می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی اذعان داشت: در صورت تردد خودرو با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد پلاک خودرو یا موتور خود را  مخدوش می‌کنند، مجازات حبس از ۶ ماه تا یک سال محکومیت در نظر گرفته شده است.

سرهنگ فتح الله نصیریان در پایان به رانندگان هنجارشکن هشدار داد که از  انجام حرکات مخاطره‌آمیز رانندگی که امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار می‌کند، خودداری کنند.

Share