وکیل تعدادی از مالباختگان در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

انتقال پرونده مالباختگان آلوزو از پلیس فتا به دادسرای رشت؛ مردم صبوری کنند

افشاری با تاکید بر اینکه محل وقوع جرم آلوزو در رشت بوده و پرونده در بازپرسی شعبه ۲ قرار دارد، یادآور شد: از مردم نیز در ابتدا درخواست می شود وعده فریبنده سایر افراد را نخورند و صبوری پیشه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نوید افشاری وکیل تعدادی از مالباختگان پلتفرم آلوزو Aluzoo در استانهای جنوبی کشور در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه چند روزی است که وکالت تعدادی مالباخته از استان فارس، هرمزگان و خوزستان را برعهده گفته است، اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت شرکت‌هایی هستیم که با وعده‌های فریبنده و پرداخت سود‌های نجومی، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند و درهمین رابطه نیز پس از شکایت مال‌باختگان شرکت آلوزو به پلیس فتا، این پرونده هم اکنون به دادسرا ارسال شده است.

این وکیل دادگستری با تاکید بر اینکه روند تحقیقات ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون با تلاش پلیس و دستگاه قضایی چند نفر دستگیر شده اند و تعدادی از متهمین نیز متواری هستند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

افشاری با تاکید بر اینکه محل وقوع جرم در رشت بوده و پرونده در بازپرسی شعبه ۲ قرار دارد، یادآور شد: از مردم نیز در ابتدا درخواست می شود وعده فریبنده سایر افراد را نخورند و صبوری پیشه کنند تا مراحل قانونی کار طی شود تا آنها نیز به حق قانونی خود دست یابند.

Share