معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان:

مشکلات ریشه ای منطقه امامزاده هاشم در حوزه برق برطرف خواهد شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برپایی جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی برای حل مشکلات برقی منطقه امامزاده هاشم بر اساس دستور اکید مدیرعامل این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرین سلمان‌پور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برپایی جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی برای حل مشکلات برقی منطقه امامزاده هاشم از توابع شهر سنگر، بر اساس پیگیری و دستور اکید مدیرعامل این شرکت خبر داد.

سلمان‌پور گفت: با توجه به برف سنگین سال گذشته، تأثیرات مخرب آن بر زیرساخت‌های شبکه توزیع و بروز خاموشی‌هایی در منطقه امام‌زاده هاشم و براساس مراجعات مردمی و پیگیری مسئولین استان مقرر شد پس از بازدید میدانی و طرح‌های لازم برای حل معضلات ارائه شود.

وی افزود: بر این اساس با حضور نمایندگان و همکاران دفتر نظارت بر بهره برداری، مهندسی و نظارت، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، امور عملیات و پست‌های فشار متوسط، گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، به همراه مسئولین اداره برق امام‌زاده هاشم، به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود بازدید میدانی جامعی از این منطقه انجام شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان تصریح کرد: در نتیجه این بررسی‌ها، چندین طرح پیشنهادی با هدف افزایش پایداری شبکه در زمان بحران و ارتقاء تاب‌آوری شبکه در فصل زمستان و همچنین در زمان پیک بار مطرح شد که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، به منظور تقویت زیرساخت‌های این منطقه، احداث مجموعا ۲ کیلومتر خط فشار متوسط و همچنین ۶ عدد سکسیونر موتوردار با قابلیت اتوماسیون و کنترل از راه دور جهت افزایش قدرت مانور شبکه، در مرحله تأمین اعتبار قرار گرفته است.

سلمان‌پور در پایان گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت منطقه امام‌زاده هاشم از نظر توریستی و زیارتی، امیدواریم که با اجرای این طرح‌ها، از بروز مشکلات در آینده جلوگیری بعمل آمده و خدمات بهتری به اهالی منطقه ارائه دهیم.

Share