شروع خوب برای ارتش سرخ گیلان

پیروزی خانگی سپیدرود رشت در هفته اول لیگ دسته دوم

از هفته نخست رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و فردوسی ثامن در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته نخست رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و فردوسی ثامن در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

ترکیب سپیدرود رشت:

شهاب عادلی، محمدرضا دامادی، سعید دلاور، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۹۰ امیرعباس حسنی)، میلاد پورصف‌شکن (از دقیقه ۸۱ نیما پاکدل)، محمدرضا حیدری، بهتاش میثاقیان، بهروز افشار، امید نافذ (از دقیقه ۸۲ دانیال کردستانی)، رضا مستعلی‌پور (از دقیقه ۴۶ الیاس صالحی) (از دقیقه ۹۰ راستین تنهایی) و محمد اقدامی.

سرمربی: اکبر میثاقیان.

ترکیب خوشه طلایی (فردوسی ثامن):

مجمدامین علی آبادی، یونس کریمی همت آبادی، امیرحسن جعفری، امین عباسی خوشکار، سعید عزت آبادی‌پور (از دقیقه ۷۵ هادی کیانپور)، پیمان امین‌پور (از دقیقه ۶۲ سعید اصغرپور)، رسول رضایی سربیشه، امیرحسین حسین زاده (از دقیقه ۸۵ محمدرضا صمدی)، ساسان رجب زاده، میلاد صفایی (از دقیقه ۸۵ حمیدرضا بهبودی) و عماد وظایفی.

سرمربی: رضا ناصحی.

گزارش بازی:

سپیدرود در نیمه نخست با یک ترکیب تهاجمی وارد زمین شد و پس از چند موقعیت حساس بر روی یک ضربه ایستگاهی و روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کرد اما خیلی زودتر از حد تصور بازی را به تساوی کشاند و در نهایت حملات دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای در برنداشت تا با تساوی یک بر یک سپیدرود و فردوسی ثامن به رختکن بروند.

در نیمه دوم سپیدرود با یک تعویض هجومی وارد زمین شدند و بلافاصله در همان دقیقه نخست گل برتری را به ثمر رساندند و در ادامه علاوه بر داشتن موقعیت‌های هجومی ضمن حفظظ برتری خود موفق شدند تا سه امتیاز شیرین را کسب کنند و در روزی که دو بازی در گروه ب و یک بازی در گروه الف بدون برگزاری مسابقه به سود حریفان به پایان رسید؛ سپیدرودی‌ها نان بازوی خود را با کسب سه امتیاز شیرین دریافت کردند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: در مهمترین اتفاق بازی در ۲۰ دقیقه ابتدای مسابقه میلادپورصف‌شکن با یک ضربه چکشی از پشت خط شش قدم دروازه مهمان را باز کرد که کمک داور با بالابردن پرچم اعلام آقساید کرد!

دقیقه ۲۵: سانتر بلند میلاد قربانزاده روی سر میلاد پورصف شکت داخل محوطه جریمه فرود آمد اما ضربه‌ی سر پورصف‌شکن را علی آبادی دروازه بان فردوسی به سختی مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شوت میلاد قربانزاده از نیمه میانی زمین فردوسی را را علی آبادی مهار کرد.

دقیقه ۶۵: کرنری که میلاد قربانزاده نواخته بود در داخل محوطه جریمه با هند مدافع فردوسی همراه شد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۷: شوت رسول رضایی از پشت محوطه جریمه را شهاب عادلی مهار کرد.

دقیقه ۸۹: شوت ساسان رجب زاده از داخل محوطه شش قدم با عکس العمل درخشان شهاب عادلی همراه شد تا مهمترین موقعیت تیم مهمان برای رسیدن به گل تساوی توسط عادلی ناکام بماند.

شرح گلها:

سپیدرود ۰-۱ فردوسی ثامن: بر روی یک ضربه ایستگاهی میلاد صفایی، مدافعان سپیدرود توپ را ناقص دفع کردند تا توپ ریباندی را امیرحسین جعفری از زاویه بسته داخل محوطه جریمه وارد دروازه سپیدرود کند.

سپیدرود ۱.۱ فرودوسی ثامن: سی ثانیه پس از دریافت گل، پاس در عمق رضا مستعلی‌پور داخل محوطه جریمه به امید نافذ رسید تا مدافع مشهدی نافذ را از پشت سرنگون کند و داو بلافاصله اعلام پنالتی کرد تا ضربه پنالتی میلاد پورصف‌شکن در خلاف جهت دروازه بان وارد دروازه فردوسی ثامن شود.

سپیدرود ۲ – ۱ فردوسی ثامن: در همان ثانیه نخست شروع نیمه دوم فرار امید نافذ از خط میانی زمین فردوسی تا داخل محوطه جریمه مهمان ادامه یافت تا در حالت تک به تک گل دوم سپیدرود را وارد دروازه حریف کند.

Share