فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا تشریح کرد

سرقت با طعم غذای مسموم در ضیابر؛ ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزل

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: سارقی که در پوشش دادن غذای طبخ شده ساکنان منزل را بیهوش و طلاجات آنان را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ “جعفر عدلی مژدهی ” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزلش در بخش ضیابر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیس از مالباختگان و همچنین مستندات باقی مانده از صحنه سرقت سارق را شناسایی کردند افزود: سارق ۲۹ ساله پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد بیان داشت: متهم با خرید دو پرس غذای طبخ شده، آن را مسموم و با قرار دادن غذا در جلوی درب منزل مالباخته، وی و ساکنان منزل را بیهوش کرده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قطعه النگوی سرقتی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کشف شد، اذعان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی اینچنینی از پذیرش غذا از افراد ناشناس و همچنین خوردن غذاهایی که منشا طبخ آنها نامعلوم و نامشخص است خودداری کنند.

Share