در دیدار مجمع نمایندگان با استاندار گیلان عنوان شد؛

هر ماه یک مشکل مهم گیلان پیگیری می‌شود؛ حل ۴۰ مشکل در ۴۰ ماه!

هادی حق شناس استاندار گیلان گفت: در خصوص رفع مسایل و مشکلات استان وحدت نظر و همدلی خوبی بین مدیران و نمایندگان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی حق‌شناس عصر یکشنبه در نشستی با رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان در رشت اظهار کرد: این وفاق و تفاهم بین نمایندگان قوای سه‌گانه در استان مشهود است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: هم اینک مسایل و مشکلات مختلفی در بخشهایی همچون راه و شهرسازی، مسکن، گردشگری، مباحث زیست محیطی و سایر حوزه‌ها وجود دارد که امید است بخش زیادی از این مشکلات در پایان دوره کاری مجلس و دولت کنونی برطرف شود.

وی افزود: هم اینک اولویت‌ها تعیین شده و نظرات دستگاههای اجرایی را نیز خواهیم گرفت تا این مشکلات را در حوزه‌های مختلف به وزارتخانه‌های مربوطه انعکاس یافته و با پیگیری استانداری و نمایندگان مجلس، مشکلات و همراهی حوزه کشوری برطرف شود.

استاندار گیلان بیان کرد: به هرحال انتظار می‌رود که اقدامات دررفع مشکلات استان شتاب بیشتری یابد.

*هر ماه یک مشکل مهم پیگیری می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این جلسه اظهار کرد: با توجه به توافقات انجام شده قرار است که هر ماه یک مشکل استان پیگیری و تا رفع آن اقدامات متوقف نشود.

مهرداد گودرزوند چگینی افزود: با وجود اینکه استاندار گیلان بر مشکلات استان واقف است و به خوبی مسایل آن‌ها می‌شناسد، با اولویت‌بندی هر ماه یک مشکل را مورد بررسی قرار می‌دهیم، سپس آن مساله به وزارتخانه مربوطه ارجاع داده می‌شود تا با پیگیری بتوانیم آن مشکل را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با این شیوه اگر بتوانیم هر ماه یک مشکل از استان را در بخشهای مختلف کاهش دهیم، با توجه به اینکه حدود ۴۰ ماه به پایان کار مجلس باقیمانده حدود ۴۰ مشکل در حوزه‌های مختلف و در شهرهای این استان برطرف می‌شود.

در این جلسه همچنین هریک از نمایندگان حاضر ضمن تبریک انتصاب دکتر حق‌شناس بعنوان استاندار گیلان؛ به بیان نظرات خود بر محوریت وفاق و همدلی برای توسعه بیش از پیش استان پرداختند.

Share