داماش همچنان ناکام در پیروزی خانگی

داماش یک پارس جنوبی جم یک؛ تساوی خانگی در رشت

در چهارچوب ششمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه کشور، عصر امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد تا چهارمین تساوی فصل برایشان رقم بخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۲ تیم فوتبال داماش گیلان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۵۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

سعید ابراهیم‌پور، علی ابراهیمی، هادی رفسنجانی، محمد امینی، کیخسرو سیاهپور، فرشاد هاشمی، رضا آذری، مهرداد بایرامی، مهدی مهدیخانی، محمد شریفی، فردین نجفی

ترکیب تیم فوتبال پارس جنوبی جم:

مهدی نوراللهی، مجتبی مقتدایی، محمدرضا خدری، امیرحسین صالحی، محمد سلطانی‌مهر، محمد بختیاری، محمد محمدزاده، عرفان پوررافراز، محمد خرم‌الحسینی، شاهین طاهرخانی، امید صیدالی.

داماش گیلان در حضور پرشور هوادارانش برای نخستین بار در فصل جدید در ورزشگاه سردار جنگل رشت از رقیب میزبانی می‌کند.

بازی بر خلاف انتظار با میدان‌داری پارس جنوبی آغاز شد ولی هر چه از دقایق بازی سپری شد این پسران شهر باران بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند.

داماشی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شدند و فردین نجفی با خونسردی هر چه تمام‌تر توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گل تبدیل کرد. نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود داماشی‌ها خاتمه یافت.

پارس جم در نیمه دوم برای زدن گل تساوی به آب و آتش زد و بالاخره روی نقطه قوت‌شان در دقیقه ۷۵ توسط محمدرضا خدری روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

پارسی‌ها در دقیقه ۷۸ با اخراج شاهین طاهرخانی ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند.

تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

داماش با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده یازدهم جدول قرار دارد.

Share