تساوی بدون گل داماش مقابل شهر راز؛ کسب یک امتیاز از شهر شعر و ادب

تیم داماش گیلان در مقابل شهر راز شیراز به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۲ تیم فوتبال شهر راز شیراز و داماش گیلان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

داماشی‌ها در هفته گذشته با نمایشی بی‌نقص موفق شدند با تک‌گل قلی‌بیگی نخستین بردشان را در فصل جدید جشن بگیرند و با روحیه‌ای بالا پای به هفته پنجم رقابت‌ها بگذارند.

در سوی مقابل، شهر راز در دربی شیراز مقابل فجر شهید سپاسی با یک گل مغلوب شد و نتوانست خود را از میانه جدول به سمت مدعیان صعود سوق دهد.

شاگردان حمید درخشان با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، کیخسرو سیاهپور، آرمان لطف خدا، هادی رفسنجانی، محمد امینی، رضا آذری، فرشاد هاشمی، مهدی مهدیخانی، سجاد قلی‌بیگی، مهرداد بایرامی و فردین نجفی پای به میدان گذاشتند.

در سوی مقابل، محمد ناصری، محمدرضا فیروززاده، محمدعلی فرامرزی، علی داوران، رضا بهمئی، علی اسفندیار، کمال‌الدین نیک‌خوی، جعفر حسین‌پور، شهاب یاری، احسان محروقی و احمد نصیری ترکیب اولیه شهر راز را تشکیل می‌دهند.

دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه‌ای ارائه کردند و حاصل این بازی محتاطانه، تساوی بدون گل در این نیمه بود.

در نیمه دوم نیز دو تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کرد اما حملات دو تیم بی ثمر بود تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

Share